Δευτέρα , 15 Οκτώβριος 2018
Επικαιρότητα
Αρχική / Επικαιρότητα / Β.Αργύρης-Το ελληνικό κρασί ,σε καλό δρόμο…Είναι ποιοτικό ,άκρως ανταγωνιστικό, έχει κερδίσει τις αγορές

Β.Αργύρης-Το ελληνικό κρασί ,σε καλό δρόμο…Είναι ποιοτικό ,άκρως ανταγωνιστικό, έχει κερδίσει τις αγορές

Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)—   «Το ελληνικό κρασί είναι σε καλό δρόμο…Γιατί είναι ποιοτικό, έχει κερδίσει τις αγορές ,είναι άκρως ανταγωνιστικό..»  Αυτό υπογράμμισε ο Βαγγέλης Αργύρης , πρόεδρος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Οίνου και Αμπέλου, σε συνέντευξή του (ΕΔΩ), στην εκπομπή «ό,τι πεις εσύ» (Γιώργος Γκόντζος), στο δημοτικό ραδιόφωνο Ιωαννίνων.Τόνισε ότι το νέο στοιχείο σε σχέση με το παρελθόν είναι πως με τις ίδιες εξαγωγές έχουμε σχεδόν διπλασιασμό του τζίρου, μίλησε για αναβάθμιση του προϊόντος και αναφέρθηκε στις δραστηριότητες στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά και της Αυστραλίας.Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις πρωτοβουλίες το επόμενο διάστημα για την περαιτέρω συνεργασία κράτους ,ιδιωτών ,συνεταιρισμών, σε έναν στρατηγικό σχεδιασμό που θα περιλαμβάνει ,μεταξύ άλλων , πολιτικές φύτευσης αμπελώνων και ενασχόληση με την αμπελουργία νέων ανθρώπων.

Υψηλές επιδόσεις των Wines of Greece στην Αυστραλιανή αγορά

Βελτιώνονται θεαματικά, από χρόνο σε χρόνο, η εικόνα αλλά και οι εξαγωγικές επιδόσεις του ελληνικού κρασιού στην Αυστραλιανή αγορά. Ήδη καταγράφεται σημαντική  αύξηση  εξαγωγών, πάνω από 20% την τελευταία τριετία, ενώ παγιώνεται σταδιακά και η αντίληψη για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά  του στο καταναλωτικό κοινό. Είναι ενδεικτικό ως προς αυτό ότι σε έρευνα στην Αδελαΐδα, στο ειδικό κοινό που παρακολούθησε τις φετινές δράσεις στο πλαίσιο του προγράμματος προβολής των Wine of Greece, το 67% όσων είχαν αγοράσει παλαιότερα και δοκιμάσει ελληνικό κρασί το χαρακτήρισαν ανεπιφύλακτα ως υψηλής ποιότητας.

Δύο ακόμη στοιχεία  που ενισχύουν  τις προσδοκίες για περαιτέρω βελτίωση της θέσης του ελληνικού κρασιού στην αγορά της Αυστραλίας, είναι:

* αφενός η  διαρκώς αυξανόμενη συμμετοχή καταναλωτών και εμπλεκομένων στην οινική αγορά  στις εκδηλώσεις προώθησης και προβολής που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος,

* και αφετέρου το εντεινόμενο ενδιαφέρον των Αυστραλιανών ΜΜΕ, όπως προκύπτει από το μεγάλο αριθμό συνεντεύξεων που έδωσαν ο πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Αμπέλου και Οίνου Βαγγέλης  Αργύρης και ο MW  Γιάννης Καρακάσης, που σηκώνει μαζί με τον Γρηγόρη Μιχαήλο AIWS, το βάρος των masterclasses.

Οι φετινές εκδηλώσεις διήρκεσαν από 7 έως τις 25 Ιουνίου και  διεξήχθησαν σε Σύδνεϋ, Μελβούρνη, Μπρισμπέιν και Αδελαΐδα με υπεύθυνη την Ελένη Μπλούχου. Περιελάμβαναν 8 θεματικά masterclasses και 15 hospitality masterclasses και ειδικές παρουσιάσεις, γευσιγνωσίες για ειδικούς του κλάδου (εστιατόρια, εισαγωγείς, δημοσιογράφους, οινοχόους, αγοραστές), καταναλωτικές δράσεις καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις σε συνεργασία με το University of South Australia ( συμμετείχαν  διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί και επαγγελματίες).

Τα Wines of Greece  χορηγός στην παγκόσμια επίσημη πρεμιέρα του 

Mamma Mia! Here we go again

Όπως αναφέρει η διευθύντρια της ΕΔΟΑΟ Μαρία Τριανταφύλλου,  η έντονη παρουσία των Wines of Greece στην Αυστραλία αντανακλάται και σε ένα ιδιαίτερο γεγονός, μεγάλης διαφημιστικής προβολής, και συγκεκριμένα στη συνεργασία με τη Universal Pictures, για τη χορηγία σε κρασί, της παγκόσμιας επίσημης πρεμιέρας του film Mamma MiaHere we go again στο Σύδνεϋ στις 17 Ιουλίου.

 

Δείτε Επίσης

Δ.Χαμπίμπης-Θα στηρίξω τον Δ.Δημητρίου ,αν θα είμαι υποψήφιος ,εξαρτάται…..

Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)–Την πρόθεσή του να στηρίξει τον Δήμητρη Δημητρίου στην υποψηφιότητά του  για την Περιφέρεια ...

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

avatar
  Subscribe  
Notify of