Τετάρτη , 13 Δεκέμβριος 2017
Επικαιρότητα
Αρχική / Επικαιρότητα / Β.Λαγός(Ομάδα Πολιτών ΕΥΤΟΠΙΑ Ιωαννίνων):Αναλογική αλλά και λογική χρέωση των αυτοκινητόδρομων-Έχουμε συμμάχους την Ιστορία και την Γεωγραφία-Κανένα κόμμα δεν ζήτησε από τα χρηματοδοτικά πακέτα μία διαφορετική κατανομή προς όφελος της περιφέρειας

Β.Λαγός(Ομάδα Πολιτών ΕΥΤΟΠΙΑ Ιωαννίνων):Αναλογική αλλά και λογική χρέωση των αυτοκινητόδρομων-Έχουμε συμμάχους την Ιστορία και την Γεωγραφία-Κανένα κόμμα δεν ζήτησε από τα χρηματοδοτικά πακέτα μία διαφορετική κατανομή προς όφελος της περιφέρειας

ImageHandlerΑπό:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)– Ιδεολογική και πολιτική αναδρομή σε διάφορες απόψεις  για την σημασία των αυτοκινητόδρομων,όπως της Εγνατίας Οδού και της Ιόνιας Οδού, έκανε ο Βασίλης Λαγός ,μέλος της Ομάδας Πολιτών ΕΥΤΟΠΙΑ Ιωαννίνων ,σε παρέμβασή του στην εκπομπή «ό,τι πεις εσύ» (Γιώργος Γκόντζος), στο δημοτικό ραδιόφωνο Ιωαννίνων.

  Αρχικά σημείωσε: «Κάποια στιγμή πρέπει να ειπωθούν αλήθειες.Και αλήθεια σημαίνει :όχι στην λήθη.Έτσι λοιπόν,ήμασταν λίγοι εκείνοι εκείνοι που μιλούσαμε πριν 20-25 χρόνια για Εγνατία(οδική και ηλεκτροσιδηροδρομική),για Ιόνια οδό,για φυσικό αέριο ,γενικότερα για τις υποδομές ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη της χώρας.Ήταν πολλοί εκείνοι,απ’ όλους τους πολιτικούς χώρους,που μας πολέμησαν,είτε γιατί δεν κατανοούσαν την σημασία αυτών των υποδομών,είτε γιατί είχαν μιαν άλλη «κοσμοαντίληψη» για την εξέλιξη των πραγμάτων.»
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην «κακή χρήση» του όρου εκσυγχρονισμού υπογραμμίζοντας τα εξής: «Ήταν πολλοί εκείνοι που μας έλεγαν :»δεν γίνεται»,»δεν μπορεί»…Ο «δενγινετισμός»,ο «δενμπορισμός» έχουν  πολλούς οπαδούς στην Ελλάδα,είναι ισχυρές ιδεολογίες.Ας ξεφύγουμε επιτέλους απ’  όλους τους -ισμούς,έχουμε συμμάχους την Ιστορία και την Γεωγραφία.Ιστορία που βασικό της στοιχείο αποτελεί :» Εθνικό είναι ό,τι είναι αληθές» και Γεωγραφία με τις σύγχρονες προεκτάσεις της στην Γεωοικονομία,στην Γεωπολιτική,στην Γεωστρατηγική,στον Γεωπολιτισμό,στην Γεωθρησκεία. Τότε,από τους πολέμιους των απόψεών μας ακούσαμε πολλά και διάφορα ,πχ ότι θέλουμε σύγχρονους αυτοκινητόδρομους επειδή  προωθούμε τα συμφέροντα των αυτοκινητοβιομηχανιών…,ότι δεν μπορεί να γίνει η Εγνατία Οδός επειδή υπάρχουν οι αρκούδες… κλπ κλπ.Δεν κατανοούσαν ή δεν ήθελαν να κατανοήσουν ότι οι υποδομές είναι εκ των ων ουκ άνευ,ότι είναι προϋπόθεση για οποιονδήποτε εκσυγχρονισμό της χώρας.Στην Ελλάδα έγινε κατάχρηση και κακή χρήση του όρου εκσυγχρονισμός από επιτήδειους.Όλοι αυτοί που ονόμασαν τους εαυτούς τους εκσυγχρονιστές ήταν στην ουσία ψευτο-εκσυγχρονιστές,κοινώς πολιτικοί απατεώνες…»
«Ο πολιτικός χρόνος δεν είναι ουδέτερος»
Ο Βασίλης Λαγός τόνισε  στη συνέχεια :«Όταν τα τείχη έπεφταν,πριν 27 χρόνια,εμείς έπρεπε να ήμασταν έτοιμοι,στην πολιτική ο χρόνος δεν είναι ουδέτερος.Σε όλα τα πακέτα που χρηματοδοτήθηκε η Ελλάδα,πακέτο Ντελόρ κλπ,όλα τα κόμματα τότε πήγαν πακέτο,κανένα δεν ζήτησε μία διαφορετική κατανομή  προς όφελος της περιφέρειας.Έτσι φτάσαμε πριν λίγα χρόνια να ολοκληρωθεί η Εγνατία (χωρίς σιδηρόδρομο),τώρα να ολοκληρωθεί η Ιόνια,φυσικό αέριο στην Ήπειρο να μην έχουμε και να συζητάμε εν έτει 2017 για τις δεξαμενές καυσίμων για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων,αν είναι δυνατόν…τόσο δύσκολο είναι να γίνουν. Εν πάσει περιπτώσει,με αφορμή τα εγκαίνια της Ιόνιας Οδού,θεωρούμε απαραίτητη την αναλογική αλλά και την λογική χρέωση των αυτοκινητόδρομων.Σε αντίθετη περίπτωση,πάμε σε δρόμους διαφορετικών ταχυτήτων,μεταφορικά και κυριολεκτικά,αλλά και σε δρόμους διαφορετικών τάξεων και στρωμάτων ,με ό,τι αυτό συνεπάγεται.Οι έχοντες θα χρησιμοποιούν τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους και οι μη έχοντες θα κάνουν χρήση των παλιών και επικίνδυνων δρόμων,θα έχουμε δηλαδή μια ταξική επιλογή.»

Δείτε Επίσης

ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Ο Αν.Λαυρέντζος(συγγραφέας),αναλύει πλευρές «στρατηγικών επιδιώξεων και ενδιάμεσων σκοπών» της Τουρκικής πολιτικής για τη Θράκη

Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)–Την εκτίμησή του  ότι «η Τουρκία δεν βιάζεται να μεταβάλει τις συνθήκες στη Θράκη,με ...

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

Αφήστε πρώτος το σχόλιό σας!

Notify of
avatar
wpDiscuz