Παρασκευή , 13 Δεκέμβριος 2019
Επικαιρότητα
Αρχική / Ειδήσεις Ιωαννίνων / Θωμάς Μπέγκας : «Ο τουρισμός πλέον αποτελεί σημαντικό σημείο ανάπτυξης και προώθησης συνεργασιών που προσδίδουν όφελος και προστιθέμενη αξία για τη περιοχή μας»

Θωμάς Μπέγκας : «Ο τουρισμός πλέον αποτελεί σημαντικό σημείο ανάπτυξης και προώθησης συνεργασιών που προσδίδουν όφελος και προστιθέμενη αξία για τη περιοχή μας»

15555208_1242374145827929_196912106_oΚάλεσμα προς τους εκπροσώπους των τοπικών Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας να παραμείνουν «ενεργοί συνεργοί» στη συλλογική προσπάθεια που καταβάλλεται για την ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» και της ευρύτερης περιοχής, απηύθυνε το μεσημέρι η δημοτική Αρχή της πόλης, με αφορμή την παρουσίαση της αναβαθμισμένης-εμπλουτισμένης ιστοσελίδας του Γραφείου Τουρισμού «http://www.travelioannina.com/».

Στην εκδήλωση συμμετείχαν, εκπρόσωποι της Ένωσης Ξενοδόχων του Νομού Ιωαννίνων, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και της Περιφέρειας Ηπείρου.

Ανοίγοντας τη συζήτηση, με ένα  σύντομο απολογισμό για τις πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί από το Δήμο και για τα πρώτα θετικά αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας, ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας επανέλαβε:  «Είμαστε άνθρωποι του ‘‘εμείς’’ και όχι του ‘‘εγώ’’. Χτίζουμε συνεργασίες και συνέργειες».

Επισήμανε ότι τα Γιάννενα και γενικότερα η περιοχή της Ηπείρου αποτελούν και πρέπει να είναι «ένας προορισμός για τουρισμό 365 μέρες το χρόνο» και παρέθεσε τα πολλαπλά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου. «Ξεχωρίζουμε και αναγνωριζόμαστε διεθνώς για το μοναδικό φυσικό τοπίο της ευρύτερης περιοχής, την παράδοση, την αυθεντικότητά μας, τη φιλικότητα και φιλοξενία μας, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μας, την πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά μας, αλλά ταυτόχρονα και την υψηλή ποιότητα και τις υποδομές μας που διαθέτει η περιοχή. Καλύπτουμε πλέον και τις πιο υψηλές απαιτήσεις των επισκεπτών μας,  με μοναδικές επιλογές ειδικού ενδιαφέροντος, για διακοπές οικογενειών, ζευγαριών και ατόμων τρίτης ηλικίας, επισκέψεις με φίλους, αποδράσεις και CityBreaks αλλά και συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια», είπε.

Αναφερόμενος στα πρώτα βήματα που έγιναν, τόνισε ότι, για το 2015, αποτέλεσε στρατηγική επιλογή να διαμορφωθούν νέες συνεργασίες και να διευρυνθεί η προβολή της νέας ταυτότητας του τουριστικού προορισμού που σχεδιάστηκε, μέσω της διείσδυσης σε κάθε αγορά ξεχωριστά και της εμβάθυνσης των τουριστικών σχέσεων.

«Αυξήσαμε την αναγνωρισιμότητά μας κυρίως στην Ευρώπη, την Τουρκία το Ισραήλ, αλλά και σε χώρες, όπως η Ρωσία και η Κίνα. Αγκαλιάσαμε και στηρίζουμε την εξαιρετική πανεπιστημιακή μας κοινότητα που παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη και προβολή του τόπου μας και συμβάλλαμε στις ενέργειες ανάπτυξης του τόσο σημαντικού συνεδριακού τουρισμού», ανέφερε ο δήμαρχος Ιωαννιτών, συμπληρώνοντας ότι, παράλληλα, ο Δήμος ενθάρρυνε τους επαγγελματίες και τις τουριστικές επιχειρήσεις να έχουν  βασικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική,  να προχωρήσουν σε άμεσες συνεργασίες και συμφωνίες  μέσα από Β2Β συναντήσεις σε κάθε αγορά στόχο.

Όπως σημείωσε, «δεν είναι μία εύκολη προσπάθεια γιατί ο ανταγωνισμός είναι υπερβολικά έντονος και συνεχής» και, ως εκ τούτου, η προσπάθεια  «θέλει συνέχεια και συνέπεια, θέλει συνεργασία και κοινή στόχευση, είναι μια προσπάθεια που σταδιακά χτίζεις και επενδύεις για να έχεις αποτέλεσμα». Στο σημείο αυτό, εξέφρασε ικανοποίηση για τα πρώτα αποτελέσματα, χαρακτηρίζοντάς τα «αρκετά θετικά  και ενδεικτικά της δυναμικής  που αναπτύσσεται για τον προορισμό μας με νέες και περαιτέρω  συνεργασίες».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην επίπονη προσπάθεια που καταβάλλει η δημοτική Αρχή, ώστε να ολοκληρωθούν επιτέλους τα έργα υποδομής» στο αεροδρόμιο «και να εξοπλιστεί με τα απαραίτητα ραδιοβοηθήματα, για να γίνει άρτιο, διεθνές, ανταγωνιστικό, ελκυστικό, προσβάσιμο» και να διαμορφωθούν οι απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου τα Γιάννενα και η ευρύτερη περιοχή να μπορέσουν να υποδεχθούν τα επόμενα ισχυρό τουριστικό ρεύμα χρόνια και από το εξωτερικό.

Ο Θωμάς Μπέγκας  επέμεινε πολλές φορές στην ανάγκη των συνεργειών, της συνεχούς προσπάθειας και των πρωτοβουλιών, επισημαίνοντας πως αυτός είναι ο τρόπος που επέλεξε η δημοτική Αρχή να απαντήσει στις «ιδιαίτερες προκλήσεις», τις «γεωπολιτικές αλλαγές» και τα «δύσκολα γεγονότα», που αντιμετώπισαν τα Γιάννενα και συνολικά η χώρα τη φετινή χρονιά.

«Η δημοτική αρχή, σε άμεση συνέργια με τo Επιμελητήριο Ιωαννίνων, την Ένωση Ξενοδόχων και πλέον και την Περιφέρεια Ηπείρου, αλλά και σε ευρύτερη συνεργασία με τη Μητρόπολη Ιωαννίνων, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων καθώς και την πλειονότητα φορέων και επαγγελματιών του Τουρισμού, προώθησε και προωθεί εντατικά, στρατηγικές συμμαχίες και συνεργασίες με παραδοσιακές αγορές της Ευρώπης και χώρες με αναδυόμενες οικονομίες. Ο τουρισμός πλέον αποτελεί σημαντικό σημείο ανάπτυξης και προώθησης συνεργασιών που προσδίδουν όφελος και προστιθέμενη αξία για τη περιοχή μας», είπε ο δήμαρχος.

«Είναι στο χέρι μας», πρόσθεσε, «να συνεχίσουμε όλοι μαζί σε αυτή τη προσπάθεια συλλογικά ώστε να πετύχουμε το στόχο μας».

Υπέδειξε ακόμη την ανάγκη «να υπάρξει διασύνδεση» των ιστοσελίδων του δήμου Ιωαννιτών και της Περιφέρειας Ηπείρου, «ώστε να υπάρχει αλληλεπίδραση» και καλύτερο αποτέλεσμα στην προβολή και ανάπτυξη της περιοχής.

Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νίκος Γκόλας ζήτησε από τους δημοσιογράφους και τα τοπικά ενημέρωσης που εκπροσωπούν να καταθέσουν τις προτάσεις και τις όποιες παρατηρήσεις τους για τη βελτίωση της ιστοσελίδας του Γραφείου Τουρισμού του Δήμου, διευκρινίζοντας πως αυτές θα απαντηθούν και πιθανόν να ενσωματωθούν για να υπάρξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αναφέρθηκε ακόμη στο σχεδιασμό που υπάρχει για το επόμενο διάστημα στο δήμο να οργανωθούν ενημερωτικές ημερίδες για τους επαγγελματίες στο χώρο του επισιτισμού και σε άλλους κλάδους που δραστηριοποιούνται άμεσα ή έμμεσα στον Τουρισμό.

Ο αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου, Κώστας Σιαράβας συνηγόρησε στην ανάγκη συνεργασιών, λέγοντας ότι η νέα στρατηγική για την τουριστική προβολή της ευρύτερης περιοχής «αφορά τον προορισμό Ιωάννινα», αλλά «επεκτείνεται σε όλο το Νομό, σε όλη την Ήπειρο. Θα είμαστε όλοι μαζί, με μπροστάρη το δήμο», διαβεβαίωσε.

Την παρουσίαση της ιστοσελίδας του Γραφείου Τουρισμού του δήμου, έκανε ο επικεφαλής της  εταιρίας Colibri AE, Χρήστος Χέλμης. Αναφέρθηκε, κυρίως, στα τεχνικά χαρακτηριστικά της, στον «πρωτότυπο σχεδιασμό» και την «εμπειρική προσέγγισή της», που ωθούν τους αναγνώστες να αναζητούν όλο και περισσότερα ενδιαφέροντα και να περιηγούνται σε αυτή περισσότερο χρόνο. Όπως ανέφερε, «η πλατφόρμα θα ανανεώνεται» και θα λειτουργεί ως  «ζωντανός οργανισμός» και «όχι απλά ως μία βιβλιοθήκη» με πληροφοριακό υλικό.

Δείτε Επίσης

Στοχευμένοι έλεγχοι σε φορτηγά στην Ιονία οδό

Αστυνομικοί του Γ΄ Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων, πραγματοποιούν συστηματικούς και στοχευμένους τροχονομικούς ελέγχους ...

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

avatar
  Subscribe  
Notify of