Δευτέρα , 11 Δεκέμβριος 2017
Επικαιρότητα
Αρχική / Επικαιρότητα / Την Τρίτη στο Πέραμα Ιωαννίνων-One hundred months, third of east -Μια μικρή Οδύσσεια για σόλο κοντραμπάσο

Την Τρίτη στο Πέραμα Ιωαννίνων-One hundred months, third of east -Μια μικρή Οδύσσεια για σόλο κοντραμπάσο

afisa-ioannina-1Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)–Την Τρίτη 10 Οκτωβρίου, στο Κέντρο Προβολής Σπηλαίου & Υποδοχής Επισκεπτών «Άννα Πετροχείλου», στο Πέραμα Ιωαννίνων, ο Ελληνοαυστραλός κοντραμπασίστας και συνθέτης Νικ Τσιάβος, γεννημένος στο Πέραμα Ιωαννίνων, έχοντας ήδη παρουσιάσει έργα του στην Ελλάδα το 2013 και το 2016, περιοδεύοντας με μεγάλη επιτυχία με το σύνολό του από την Αυστραλία, επανέρχεται σόλο αυτή τη φορά, για να «οδηγήσει τον ακροατή σε μια ξέφρενη διαδρομή, εκεί που η κίνηση συμπαρασύρει την ακινησία, σε έναν κόσμο που τον χαρακτηρίζει η τρομακτική ωραιότητα και όπου η βαρβαρότητα μετουσιώνεται σε ευσπλαχνία και τρυφερότητα…» ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, Αυστραλία. Ο Νικ Τσιάβος, έχει χαρακτηριστεί από τον αυστραλιανό μουσικό τύπο, ως ένας αρχιτέκτονας του ήχου, και είναι στην πραγματικότητα «ένας από τους πιο αινιγματικούς μουσικούς της Αυστραλίας, που, ανατρέχοντας στην παράδοση του αρχαίου θείου άσματος, επειχειρεί με απόκοσμες αβανγκάρντ τεχνικές να δημιουργήσει μουσική που γοητεύει και συγκινεί…». Limelight magazine, Αυστραλία. Η συναυλία, η οποία διοργανώνεται από τον Οργανισμό Σπηλαίου Περάματος, το Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ιωαννιτών και την specs ‘n’ arts έχει τίτλο One hundred months, third of east, Μια μικρή Οδύσσεια για σόλο κοντραμπάσο. Η συναυλία θα δοθεί επίσης και σε 4 ακόμη πόλεις στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα στις 7, στην Πρέβεζα στις 8, στις Σέρρες στις 11 και στην Καβάλα στις 12 Οκτωβρίου 2017. Ο Νικ Τσιάβος ζει στη Μελβούρνη της Αυστραλίας από το 1959, χωρίς όμως να ξεχνά τις ελληνικές του καταβολές. Σπούδασε μουσική (κοντραμπάσο και σύνθεση) στο Victorian College of the Arts της Μελβούρνης, τεχνική κοντραμπάσου με τον Francois Rabbath και μεθοδολογία/φιλοσοφία αυτοσχεδιασμού με τον Barre Phillips στο Παρίσι. Η μουσική δημιουργία του στέκεται στο κατώφλι που χωρίζει το αρχαίο από το σύγχρονο και ενώνει φαινομενικά ανόμοια μεταξύ τους θέματα δημιουργώντας ένα προσωπικό μουσικό λεξιλόγιο. Βυζαντινοί ύμνοι και μελίσματα από τον 6ο μ.Χ. αιώνα, σαμανικοί χοροί και αρχέγονοι ρυθμοί, διασταυρώνονται με τη σοβαρή/λόγια μουσική, τον μινιμαλισμό, τον αλεατορισμό, τη τζαζ και τον ελεύθερο αυτοσχεδιασμό αλλά και τη ροκ μουσική. Συγχωνεύονται μέσα από την άναρχη δίνη του αυτοσχεδιασμού, σε μία «υπνωτική» σύνθεση ενός σύγχρονου προσωπικού και καθηλωτικού μινιμαλισμού αποσπώντας εγκωμιαστικές κριτικές σε διεθνές επίπεδο. Με την υποστήριξη της Αυστραλιανής κυβέρνησης, του Αυστραλιανού Συμβουλίου για τις Τέχνες και του Αρχείου Ελλήνων Μουσουργών Θωμά Ταμβάκου. Κέντρο Προβολής Σπηλαίου & Υποδοχής Επισκεπτών «Άννα Πετροχείλου» (Πέραμα) ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Δείτε Επίσης

ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Ο Αν.Λαυρέντζος(συγγραφέας),αναλύει πλευρές «στρατηγικών επιδιώξεων και ενδιάμεσων σκοπών» της Τουρκικής πολιτικής για τη Θράκη

Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)–Την εκτίμησή του  ότι «η Τουρκία δεν βιάζεται να μεταβάλει τις συνθήκες στη Θράκη,με ...

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

Αφήστε πρώτος το σχόλιό σας!

Notify of
avatar
wpDiscuz