Τετάρτη , 17 Απριλίου 2024
Αρχική / Ενδιαφέρουσες Ιστορίες / Α.Μπαλακέρας(Πρόεδρος Συνδικάτου Εργαζόμενων Μεταφορών Ηπείρου)-Το πακέτο της ασφάλειας στους αυτοκινητόδρομους περιλαμβάνει και την ανάπαυση των οδηγών.Τι είπε για τον χρόνο διαδρομής της απόστασης Αθήνα -Γιάννινα και αντίστροφα

Α.Μπαλακέρας(Πρόεδρος Συνδικάτου Εργαζόμενων Μεταφορών Ηπείρου)-Το πακέτο της ασφάλειας στους αυτοκινητόδρομους περιλαμβάνει και την ανάπαυση των οδηγών.Τι είπε για τον χρόνο διαδρομής της απόστασης Αθήνα -Γιάννινα και αντίστροφα

thumb_DSCF87131cΑπό:Γιώργος Γκόντζος([email protected])— « Η ασφάλεια του επιβατικού κοινού και γενικότερα η ασφάλεια στους καινούριους αυτοκινητόδρομους ,δεν είναι αλά καρτ.Όταν ζητάμε ασφάλεια θα πρέπει να είναι ένα πακέτο ολόκληρο.Και μέσα σ΄αυτό το πακέτο της αφάλειας είναι και η ανάπαυση του οδηγού..» Αυτό επισήμανε , ο Αλέκος Μπαλακέρας ,Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζόμενων  Μεταφορών Περιφέρειας Ηπείρου και Νήσου Κέρκυρας, σε παρέμβασή του στην εκπομπή «ό,τι πεις εσύ»(Γιώργος Γκόντζος),στο δημοτικό ραδιόφωνο Ιωαννίνων.Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε με αφορμή την συζήτηση στην εκπομπή, την προηγούμενη μέρα ,του Γρηγόρη Γκίκα, πρόεδρου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων ,ο οποίος απάντησε σε καταγγελίες που δημοσιοποιήθηκαν για υπερβολική καθυστέρηση στον χρόνο της διαδρομής Αθήνα –Γιάννινα σε πρόσφατο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ.(Η συνέντευξη του Γ.Γκίκα στην ιστοσελίδα του ραδιοφώνου με τίτλο: «Γ.Γκίκας(Πρόεδρος Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων)-Με τηλεματική “βλέπουμε” την ταχύτητα των λεωφορείων.Διευκρινίσεις για τον χρόνο της διαδρομής Αθήνα-Γιάννινα.)

Ο Αλέκος Μπαλακέρας ,οδηγός σε λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων διευκρίνισε αρχικά ότι η στάση στο Αίγιο σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας , με Ευρωπαϊκή Οδηγία ,αλλά και τον κανονισμό λειτουργίας ο οποίος διέπει το ΚΤΕΛ, θα πρέπει να είναι διάρκειας 45′ ,και όχι 25′ και πρόσθεσε: «Επομένως δεν εναπόκειται στην διάθεση κάποιου ,ή των επιβατών ,με σεβασμό στους επιβάτες αν θα κάνουμε στάση…Είναι εφαρμοστέο.Αυτά στο εξωτερικό δεν είναι διαπραγματεύσιμα,όπως τα συζητάμε εδώ»

Σε άλλο σημείο ανέφερε ως παράγοντα για τον χρόνο διάνυσης της απόστασης από Γιάννινα προς Αθήνα και αντίστροφα, την θέση του πρακτορείου του ΚΤΕΛ στα Γιάννινα,τονίζοντας ότι για «να μπούμε στην Ιόνια οδό χρειαζόμαστε 45′ αφού τα κτίρια του πρακτορείου είναι στο άλλο άκρο της πόλης ..». Για τις ταχύτητες που κινούνται τα οχήματα ανέφερε: «Ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει ότι όταν μιλάμε για ανώτατο όριο ταχύτητας δεν μπορεί το όχημα να πάει πάνω από 100 χιλιόμετρα…Ο καινούριος δρόμος ,λόγω του  ανάγλυφου της περιοχής ,έχει πολύ μεγάλη κλίση,σε ανηφόρες και κατηφόρες και το όχημα δεν μπορεί να αναπτύξει τέτοια ταχύτητα ,σ’ αυτά τα σημεία… Και το καινούριο κομμάτι στο Κομπότι  και το άλλο από Φιλιππιάδα προς Γιάννινα είναι δύσκολα κομμάτια για μεγάλα αυτοκίνητα…Αντιλαμβανόμαστε την πίεση του κοινού για να γίνει το δρομολόγιο σε πιο σύντομο χρόνο αλλά αυτό εγκυμονεί κίνδυνο να είμαστε παραβάτες σε τροχονομικό έλεγχο..».

Ο Αλέκος Μπαλακέρας τόνισε στη συνέχεια πως «αν κάποιοι δεσμεύτηκαν πριν λίγο καιρό ότι η απόσταση Αθήνα Γιάννινα και Γιάννινα Αθήνα ,θα γίνεται σε πέντε ώρες ή και λιγότερο ακόμα ,σας εγγυώμαι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνεται το δρομολόγιο σε λιγότερο από πεντέμιση ώρες» και σημείωσε τις στάσεις σε διάφορα σημεία της διαδρομής για την παραλαβή και αποβίβαση επιβατών..» Ακούστε την συνέντευξη

Δείτε Επίσης

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων στις 03.04.2024 – ώρα 18.00.

Έχοντας υπόψη της διατάξεις των άρθρων 67 και 65 του Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) όπως ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments