Παρασκευή , 19 Απριλίου 2024
Αρχική / Ενδιαφέρουσες Ιστορίες / Διάκριση του TEI Ηπείρου στα Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα

Διάκριση του TEI Ηπείρου στα Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα

papadopoulos

To ΤΕΙ Ηπείρου ανακοινώνει ότι στο πλαίσιο ολοκλήρωσης του έργου με τίτλο: «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα», διεξήχθη από το Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο (GUnet) ειδική ημερίδα απολογισμού και ενημέρωσης, υπό τον τίτλο «3 χρόνια ανοικτά μαθήματα: Η πορεία, τα επιτεύγματα, η επόμενη ημέρα».  Στην ημερίδα έγινε η βράβευση των ανοιχτών μαθημάτων  που ξεχώρισαν.

Το μάθημα «Γεωργική Χημεία (Θεωρία)» του Γεωργίου Κ. Παπαδόπουλου, Καθηγητή του Τμήματος Τεχνολόγων Γεωπόνων του ΤΕΙ Ηπείρου, διακρίθηκε ανάμεσα σε 2500 ανοιχτά μαθήματα από όλα τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας. Συγκεκριμένα, η διάκριση έγινε λόγω του υψηλού επιπέδου διδασκαλίας και ψηφιοποίησης  του μαθήματος.

Το ΤΕΙ Ηπείρου συγχαίρει την ομάδα εργασίας που αποτελείται από τους κάτωθι καθηγητές και συνεργάτες του Ιδρύματος:

Γεώργιος Κ. ΠαπαδόπουλοςΚαθηγητής Τμήματος Τεχνολόγων Γεωπόνων του ΤΕΙ Ηπείρου

Ευγενία Ι. ΤόκηΕπίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Λογοθεραπείας, Επιστημονική Υπεύθυνη Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων ΤΕΙ Ηπείρου

Σπυρίδων Κ. ΧρονόπουλοςΥπεύθυνος ψηφιοποίησης μαθήματος Γεωργικής Χημείας  & Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων ΤΕΙ Ηπείρου, Υπότροφος Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΤΕΙ Ηπείρου

Αντώνιος Σακελλάριος, Συνεργάτης ψηφιοποίησης e-class μαθήματος Γεωργικής Χημείας στο έργο Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα ΤΕΙ Ηπείρου

Η δράση “Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα ” στοχεύει στην ανάπτυξη ανοικτών ψηφιακών μαθημάτων, διαθέσιμων δωρεάν τόσο στους φοιτητές και τις φοιτήτριες του ΤΕΙ Ηπείρου, όσο και στο ευρύ κοινό. Η δράση υποστηρίζει και ενισχύει το δημόσιο χαρακτήρα και την αποστολή του ΤΕΙ Ηπείρου και την ανοικτή πρόσβαση του κοινού στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Δείτε Επίσης

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων στις 03.04.2024 – ώρα 18.00.

Έχοντας υπόψη της διατάξεις των άρθρων 67 και 65 του Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) όπως ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments