Σάββατο , 13 Απριλίου 2024
Αρχική / Εκπαίδευση / Στην e Twinnng δράση για το STEM το Α΄ Δημοτικό σχολείο Ηγουμενίτσας

Στην e Twinnng δράση για το STEM το Α΄ Δημοτικό σχολείο Ηγουμενίτσας

26169509_794810244039141_7414048376396477344_nΑπό:Γιώργος Γκόντζος([email protected])—Σε δήλωσή του ο διευθυντής του Α’ Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας Γιώργος Κύλλας ανακοίνωσε ότι το Α΄ Δημοτικό σχολείο Ηγουμενίτσας ανήκει στην ομάδα των 25 Δημοτικών Σχολείων σε πανελλαδικό επίπεδο, που επιλέχτηκαν, για να συμμετάσχουν στην e Twinnng δράση για το STEM.

Η δήλωση είναι η ακόλουθη:

“Έχουμε τη χαρά να σας ενημερώσουμε ότι το Α΄ Δημοτικό σχολείο
Ηγουμενίτσας ανήκει στην ομάδα των 25 Δημοτικών Σχολείων σε πανελλαδικό
επίπεδο, που επιλέχτηκαν, για να συμμετάσχουν στην e Twinnng δράση για
το STEM.
Τα επιλεγμένα σχολεία θα λειτουργήσουν προσανατολισμένα στη STEM
μεθοδολογία για τους εκπαιδευτικούς των Φυσικών Επιστημών, της
Τεχνολογίας, των Μαθηματικών και της Πληροφορικής για την υλοποίηση
ανάλογων σχεδίων eTwinning. Η μέθοδος STEM παρέχει ευκαιρίες για την
ανάπτυξη δεξιοτήτων ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν σε ερωτήματα και
να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα
μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.
Ο σκοπός της δράσης είναι η εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική με τη
συναρπαστική εκμάθηση της φυσικής, της τεχνολογίας, των μαθηματικών και
της μηχανικής (STEM) πρακτικά, δίχως θεωρίες και περιττή ορολογία, και
μέσω μεθόδων ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Ταυτόχρονα, δίνεται η
δυνατότητα ανάπτυξης δεξιοτήτων εφευρετικότητας, αλγοριθμικών &
προγραμματιστικών προτύπων και επίδειξης ομαδικού πνεύματος.
Τα ωφελούμενα σχολεία θα λάβουν ανάλογο εξοπλισμό με σκοπό την
αξιοποίησή του για τη δημιουργία ανάλογων projects, προσανατολισμένα στη
μέθοδο STEM.”

Δείτε Επίσης

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων στις 03.04.2024 – ώρα 18.00.

Έχοντας υπόψη της διατάξεις των άρθρων 67 και 65 του Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) όπως ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments