Παρασκευή , 24 Νοέμβριος 2017
Επικαιρότητα
Αρχική / Επικαιρότητα / Β.Γιόγιακας(ΝΔ)- Διασφάλιση της χρηματοδότησης του υποτμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς

Β.Γιόγιακας(ΝΔ)- Διασφάλιση της χρηματοδότησης του υποτμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς

IMG_0520Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)—Τη διασφάλιση της χρηματοδότησης του υποτμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς  του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς ζητεί ο Βασίλης Γιόγιακας με Ερώτησή του προς τους αρμόδιους Υπουργούς Οικονομίας & Ανάπτυξης και Μεταφορών & Υποδομών. Ο βουλευτής Θεσπρωτίας ρωτά μεταξύ άλλων γιατί εξαιρέθηκε το συγκεκριμένο υποτμήμα από την τροποποίηση της Πράξης «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση». Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

Προς τους:

κ. Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης

κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών

ΘΕΜΑ: «Εξαίρεση οδικού τμήματος Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς από το φυσικό αντικείμενο του έργου “Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση”»

Με την υπ. αριθ. 8101/17-07-2017 Απόφαση της Ειδικής Γραμματέως Διαχείρισης Τομεακών ΕΠ του ΕΤΠΑ και ΤΣ, τροποποιείται η Πράξη του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση» ως υποψηφίου για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020.

Από το φυσικό αντικείμενο της τροποποιημένης Πράξης έχει εξαιρεθεί το έργο της βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς, υπότμημα 1β (Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς) το οποίο είχε συμπεριληφθεί στην αρχική Πράξη, σύμφωνα με την υπ. αριθ. 2753/26-03-2015 Απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού. Αντιθέτως, το υποτμήμα 1α της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς (Κόμβος Εγνατίας – Τσιμέντα) παραμένει στο φυσικό αντικείμενο του έργου ενώ το 1γ υποτμήμα (Πέταλο Γωνιάς – Αρχή παράκαμψης Πλαταριάς) έχει δημοπρατηθεί μαζί με το Υποτμήμα 4 (Καρτέρι – Πάργα) και έχει ενταχθεί στο Στρατηγικό Πλαίσιο Μεταφορών 2014 – 2025 για χρηματοδότηση.

Επίσης στην τροποποιημένη Πράξη – παρά το ότι το φυσικό αντικείμενο του έργου για τη Γ1 Φάση Νέου Λιμένος Ηγουμενίτσας είναι μειωμένο –  η συνολική δημόσια δαπάνη εμφανίζεται αυξημένη κατά περίπου 5,7 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τον προϋπολογισμό της αρχικής Πράξης, «προκειμένου να περιληφθεί η δαπάνη σύναψης της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών», όπως αναφέρεται στο σημείο 10, σελ. 2 της τροποποιημένης Πράξης.

Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

  • Γιατί εξαιρέθηκε το υποτμήμα 1β (Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς) του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς από την τροποποίηση της Πράξης «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση»,
  • Εάν και τι προτίθεται να πράξει για την ένταξη και τη χρηματοδότηση του υποτμήματος 1β (Τσιμέντα – Πέταλο Γωνιάς)  του έργου βελτίωσης της οδού Ηγουμενίτσας – Πλαταριάς,
  • Σε τι ποσό ανέρχεται η δαπάνη για τη σύναψη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών βάσει της οποίας έχει αιτιολογηθεί η αύξηση της συνολικής δημόσιας δαπάνης του έργου «Νέος Λιμένας Ηγουμενίτσας Γ1 Φάση».

Δείτε Επίσης

thumbnail

Στα Αημηνάδια ,την Κυριακή ,η πορεία των Ορειβατικών Συλλόγων Ιωαννίνων και Κόνιτσας

Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.g)–Η Πορεία της Κυριακής 26 Νοεμβρίου, του Ορειβατικού Συλλόγου Ιωαννίνων σε συνεργασία με τον Ορειβατικό ...

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

Αφήστε πρώτος το σχόλιό σας!

Notify of
avatar
wpDiscuz