Κυριακή , 2 Οκτωβρίου 2022
Επικαιρότητα
Αρχική / Πολιτισμός / Μέχρι την Παρασκευή οι δηλώσεις συμμετοχής στο master Class του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων

Μέχρι την Παρασκευή οι δηλώσεις συμμετοχής στο master Class του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων

δηπεθεΑπό:Γιώργος Γκόντζος–Το αργότερο μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής 22 Ιανουαρίου θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν συμμετοχή στο Master Class που θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 29/30/31 Ιανουαρίου  και οργανώνεται από το ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων.  Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από την ομάδα [nomáδes artcore] και απευθύνεται σε ηθοποιούς, σκηνοθέτες και σπουδαστές θεατρικών σχολών. Πρόκειται για ένα βιωματικό εργαστήριο που εξερευνά τις εσωτερικές συγκρούσεις εντός και εκτός σκηνής. Οι ώρες είναι την Παρασκευή 4 ώρες, Σάββατο και Κυριακή 6 ώρες και το κόστος συμμετοχής είναι 50 €. Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλ. 26 510 25 670 / 26 510 73 233, καθημερινές, ώρες 8:30’ π.μ. έως 2:30’ μ.μ., ή οποιαδήποτε στιγμή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]  Το εργαστήριο θα κατευθυνθεί πάνω σε τρεις άξονες:

  • Ενεργοποίηση του σώματος μέσα από αντίθετες δυνάμεις κίνησης και ακινησίας, δράσης και αδράνειας, λόγου και παύσης.
  • Παρατήρηση και συνειδητοποίηση μέσα από βιωματικές ασκήσεις των προσωπικών επιθυμιών μας και αναγνώριση των αντίθετων σκέψεων και συναισθημάτων που υπάρχουν εντός μας.
  • Ανακάλυψη και δημιουργία της εσωτερικής συναισθηματικής κατάστασης του ήρωα. Πώς δομούνται οι πληροφορίες αυτές; Πώς μας οδηγούν σε σκηνική δράση; Πώς λειτουργεί οργανικά νοητικό, συναισθηματικό και φυσικό σώμα;

Οι συμμετέχοντες θα εξασκηθούν σε πρακτικές και ασκήσεις ώστε να αποκτήσουν εργαλεία ισχυρά για τη δομή και την πορεία κάθε θεατρικού χαρακτήρα.

 

Δείτε Επίσης

Η Α.Τσικνιά και η Ε.Ηλία αναδεικνύουν “λεπτομέρειες” από την χοροθεατρική παράσταση POE-TRY, και αποκαλύπτουν “διαδικασίες” έως το τελικό εγχείρημα που αναμένεται να καθηλώσει τους θεατές

  Από: Γιώργος Γκόντζος([email protected])—- Δύο από  τους συντελεστές της χοροθεατρικής  παράστασης POE-TRY,  από  το θέατρο ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments