Πέμπτη , 24 Σεπτεμβρίου 2020
Επικαιρότητα
Αρχική / Ειδήσεις Ηπείρου / Σταύρος Καλογιάννης: Η απραξία του Υπουργείου Υποδομών θέτει εκτός χρονοδιαγράμματος τις συμβάσεις παραχώρησης!

Σταύρος Καλογιάννης: Η απραξία του Υπουργείου Υποδομών θέτει εκτός χρονοδιαγράμματος τις συμβάσεις παραχώρησης!

sti_syzitisi_gia_ton_kratiko_proypologismo_toy_2014

 Σε δήλωσή του ο πρώην υφυπουργός και πρώην βουλευτής της ΝΔ στο νομό Ιωαννίνων Σταύρος Καλογιάννης κάνει λόγο για ” απραξία του Υπουργείου Υποδομών” που” θέτει εκτός χρονοδιαγράμματος τις συμβάσεις παραχώρησης”

  Η δήλωση

”Μόλις πριν από είκοσι ημέρες σε ανακοίνωσή μου είχα υποστηρίξει ότι: «Πολλά εργοτάξια των αυτοκινητοδρόμων έχουν κλείσει, τα υπόλοιπα υπολειτουργούν, προσωπικό απολύθηκε. Η επαναλειτουργία των εργοταξίων είναι δύσκολη και, για να ξανανοίξουν, θα απαιτηθούν νέες μεγάλες οικονομικές θυσίες των Ελλήνων, ενώ η ολοκλήρωση της Ιόνιας οδού και του Ε-65 παραπέμπεται για το 2017».

Χθες, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου μας επιβεβαίωσε πλήρως. Ανακοινώνοντας δευτερεύουσας και τοπικής σημασίας θέματα για τα διόδια, λησμονώντας βέβαια τα προεκλογικά «δεν πληρώνω» και δίνοντας νέα αναβολή στην εφαρμογή των αναλογικών διοδίων, επιχείρησε να καλύψει το μείζον, που είναι η παράταση της περιόδου κατασκευής της Ιόνιας οδού και του άξονα Ε-65 κατά δεκαεπτά (17) μήνες! Δηλαδή παραπέμπει την ολοκλήρωσή τους σε δύο ολόκληρα χρόνια από σήμερα!

Η εξέλιξη είναι εξαιρετικά δυσμενής για την Κεντρική και Δυτική Ελλάδα και ειδικότερα για την Ήπειρο, στην οποία καταλήγουν οι δύο αυτοκινητόδρομοι, αλλά αναμενόμενη για όσους παρακολουθούν τις εξελίξεις, καθώς το οκτάμηνο που πέρασε από τις εκλογές, δεν έγινε τίποτα για την προώθηση των αυτοκινητοδρόμων.

Ενδεικτικό άλλωστε είναι το γεγονός ότι η ηγεσία του Υπουργείου απέφυγε να αναφέρει ποιο είναι το κόστος με το οποίο θα επιβαρυνθούν οι πολίτες, λόγω της διετούς παράτασης ολοκλήρωσης των αυτοκινητοδρόμων.

Αμφισβητείται, τέλος, ευθέως η αποπεράτωση των δύο έργων το καλοκαίρι του 2017, εάν συνεχισθούν οι σημερινοί ρυθμοί, καθώς η διάνοιξη της σήραγγας Κλόκοβας βρίσκεται ακόμα σε αρχικό στάδιο, ενώ για το τμήμα Τρίκαλα – Εγνατία οδός, του άξονα Ε-65, το Υπουργείο δεν έχει ακόμη οριστικοποιήσει τη χάραξη! Είναι δηλαδή βέβαιο ότι το Υπουργείο Υποδομών παραπέμπει τον Ε-65 στις καλένδες.

Σε ό,τι αφορά τις αόριστες και ατεκμηρίωτες χθεσινές εξαγγελίες του κ. Πρωθυπουργού, περί δήθεν μεγάλων αλλαγών στο θεσμικό πλαίσιο των δημοσίων έργων, περί συστάσεως νέας Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού, περί διαβαθμίσεως των Τεχνικών Υπηρεσιών με προδιαγραφές για τη στελέχωσή τους, περί συστάσεως διεθνούς φορέα διαιτησιών, κ.α., επισημαίνω ότι:

Τους προηγούμενους οκτώ (8) μήνες, η Κυβέρνηση:

  • εγκατέλειψε τους αυτοκινητόδρομους και σήμερα υποχρεώνεται με μεγάλο κόστος να παρατείνει τα χρονοδιαγράμματά τους,
  • δεν δημοπράτησε ούτε ένα σημαντικό έργο υποδομής,
  • παρέπεμψε στις καλένδες ακόμα και τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος (τμήμα της Ολυμπίας οδού), τον οποίο έχει εξαγγείλει δεκάδες φορές,
  • δεν προώθησε το ώριμο θέμα αποκρατικοποίησης των αεροδρομίων,
  • εγκατέλειψε εντελώς τον τεχνικό κόσμο, ο οποίος αδυνατεί ακόμη και να εισπράξει τους λογαριασμούς του λόγω στάσης πληρωμών εδώ και ένα εξάμηνο, ενώ τα capital controls επιδείνωσαν σοβαρά τα προβλήματά του.

Όσα μεγάλα λόγια και αν πει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, σε όσες νέες εξαγγελίες και αν προχωρήσει, είναι πολιτικά αναξιόπιστη, ο πολιτικός χρόνος της έχει λήξει, όπως άλλωστε επιβεβαιώνει και η αδυναμία συνεννόησής της με το Προεδρείο της Βουλής για το αυτονόητο, δηλαδή για το πότε θα ξεκινήσει η συζήτηση ενός νομοσχεδίου!”

Δείτε Επίσης

Φ.Μπακαδήμα (ΜέΡΑ25)-Υπουργική απόφαση για να ολοκληρωθούν τα δύο έργα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων-Η κρίση που έχουμε μπροστά μας θα είναι αρκετά σκληρή

Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)—- “Μια υπουργική απόφαση θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα και να δοθεί μια ...

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

  Subscribe  
Notify of