” Η διδασκαλία είναι μυσταγωγία ,είναι σχέση ,είναι επικοινωνία, είναι συμβουλευτική,είναι σεβασμός ,είναι συνεργασία,είναι καθοδήγηση, είναι ψυχ- αγωγία και παιδαγωγία.Δεν είναι μετρήσιμο κριτήριο..”
Αυτά τόνισε ο Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Γεώργιος Μαυρογιώργος μιλώντας στην εκπομπή ”ό,τι πεις εσύ”(Γιώργος Γκόντζος) με αφορμή σημεία της πρόσφατης συνέντευξης του υπουργού Παιδείας κ. Νίκου Φίλη, στην οποία, εκτός των άλλων διατυπώθηκε η άποψη για τη σχέση εθελοντικής εργασίας στα προγράμματα πρόσθετης διδακτικής στήριξης ως ένα από τα κριτήρια στο νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
Ο κ.Γ.Μαυρογιώργος σημείωσε πως ”η αξιολόγηση είναι ο βασικός πυρήνας της ιδεολογίας του νεοφιλελευθερισμού ,ενός αυταρχικού νεοφιλελευθερισμού…Ότι μετριέται ,ότι αντικειμενικοποιείται αυτό υιοθετείται ως κριτήριο..”
Χαρακτήρισε τις διευκρινίσεις του υπουργού ”ατυχείς και αδέξιες” και
πρόσθεσε :”Έτσι όπως διατυπώνεται η πρόταση μου μοιάζει σαν ένα καταναγκαστικό εθελοντισμό,δηλαδή υπάρχει μια αναίρεση ανάμεσα στον εθελοντισμό ,στην πρόταση για εθελοντισμό και στην πρόβλεψη ,στην σκέψη ο εθελοντισμός να λαμβάνεται υπ’ όψιν στο κριτήριο αξιολόγησης του εκπαιδευτικού…”.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης διατύπωσε την άποψη πως ”μπορούμε σιγά -σιγά να φτάσουμε σε μια εκδοχή να καταντήσει και η δημόσια εκπαίδευση εθελοντική υπόθεση…” Μίλησε επίσης για το θέμα του ”εθνικού διαλόγου για την Παιδεία ”, για τα κοινωνικά φροντιστήρια κ.λ.π. Ακούστε την συνέντευξη