Τρίτη , 24 Νοεμβρίου 2020
Επικαιρότητα
Αρχική / Επικαιρότητα / Κ. Τασούλας(ΝΔ): Νέο ΟΧΙ από την Κυβέρνηση, για τον κόμβο Δρίσκου αυτή τη φορά!

Κ. Τασούλας(ΝΔ): Νέο ΟΧΙ από την Κυβέρνηση, για τον κόμβο Δρίσκου αυτή τη φορά!

Από:Γιώργος Γκόντζος(ggontzos@yahoo.gr)—Ο βουλευτής Ιωαννίνων της ΝΔ κ. Κ. Τασούλας έκανε την ακόλουθη δήλωση με αφορμή απάντηση που έλαβε από τον Υπουργό Υποδομών για τον κόμβο Δρίσκου:

“Τον τελευταίο καιρό εγείρεται και πάλι το σοβαρό θέμα της ανάγκης κατασκευής κόμβου στο Δρίσκο, ώστε και η βορειοδυτική πλευρά του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων να αποκτήσει άμεση επαφή με την Εγνατία Οδό. Εννοείται πως ο κόμβος αυτός δεν θα αποτελέσει πύλη μόνο για τους γεωγραφικά πρώτους εξυπηρετούμενους που είναι η ευρύτερη περιοχή του Περάματος και της Αμφιθέας, αλλά θα διευκολύνει περαιτέρω τη συγκοινωνία προς Ζαγόρι, Πωγώνι και Κόνιτσα συμπεριλαμβανομένων και των ενδιάμεσων προορισμών.

Το θέμα αυτό εξετάστηκε σε σύσκεψη που έλαβε χώρα στις 9/11 στην Περιφέρεια Ηπείρου με τη συμμετοχή πολλών τοπικών φορέων. Σε συνέχεια αυτού του γενικευμένου όσο και δικαιολογημένου ενδιαφέροντος υπέβαλα, δια της διαδικασίας του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου αναφορά προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη καταθέτοντας και σχετικό έγγραφο του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων.

Η απάντηση που έλαβα από τον κ. Σπίρτζη είναι δυστυχώς διπλά αποκαρδιωτική και πολλαπλά απαράδεκτη.

Πρώτον, γιατί αποποιείται ουσιαστικά της ευθύνης του να λάβει θέση για το θέμα, αν δηλαδή ως Υπουργός Υποδομών έχει άποψη και βούληση για την κατασκευή του κόμβου στο Δρίσκο. Ενός κόμβου που θα ενώνει ισόρροπα το λεκανοπέδιο Ιωαννίνων με τον Αυτοκινητόδρομο τόσο στη νοτιοανατολική πλευρά του (κόμβος Πεδινής), όσο και στη βορειοδυτική που σήμερα λείπει.

Δεύτερον, γιατί η απάντηση της Εγνατίας Οδού δια του Προέδρου της κ. Α. Αντωνούδη περιγράφει μόνο τις δυσκολίες αυτής της λύσης (υψομετρική διαφορά μεταξύ παλαιάς ΕΟ-Εγνατίας, κατολισθητικά φαινόμενα λόγω υδροφορίας κ.α.) χωρίς να υπεισέρχεται στα ευρύτερα κυκλοφοριακά και αναπτυξιακά πλεονεκτήματα. Απ’την άλλη πλευρά η Εγνατία Οδός προτείνει εναλλακτικά τη βελτίωση του τμήματος της παλαιάς ΕΟ Ιωαννίνων-Τρικάλων από τον κόμβο Ζαγορίου έως τη γέφυρα Μπαλντούμας, κάτι που προφανώς είναι αναγκαίο, αλλά στο πλαίσιο της συντήρησης και της οδικής ασφάλειας του άξονα αυτού και όχι ως υποκατάστατο του κόμβου Δρίσκου.

Παραδίδω στη δημοσιότητα την άρνηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών να εξετάσει το αίτημα για τον κόμβο Δρίσκου και να δώσει οδηγίες για τη μελετητική ωρίμανσή του, ελπίζοντας ότι δεν θα τύχει της ίδιας άρνησης και το αίτημα για ολοκλήρωση της Ιόνιας Οδού μέχρι την Κακαβιά.

Φαίνεται πως τα νέα μεγάλα οδικά έργα στο νομό Ιωαννίνων που ολοκληρώνουν ή συμπληρώνουν όσα έχουν ήδη γίνει θα πρέπει να περιμένουν για λίγο ακόμη. Οι εκλογές του 2019 θα κρίνουν ανάμεσα σε τόσα άλλα, και την πορεία αυτών των απαραίτητων για το νομό Ιωαννίνων οδικών παρεμβάσεων.

 

 

Δείτε Επίσης

Απεργιακό κάλεσμα του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ιωαννίνων καλεί στην απεργία της 26ης Νοέμβρη στην ακόλουθη ανακοίνωσή ...

Συμμετάσχετε στη συζήτηση

  Subscribe  
Notify of