Πέμπτη , 7 Ιουλίου 2022
Αρχική / Ειδήσεις Ιωαννίνων /   Σπουδαστές του Προγράμματος Ελληνικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων δέχτηκε ο Περιφερειάρχης

  Σπουδαστές του Προγράμματος Ελληνικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων δέχτηκε ο Περιφερειάρχης

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝΑπό:Γιώργος Γκόντζος

Σπουδαστές από το Χειμερινό Πρόγραμμα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, από το Πανεπιστήμιο Ξένων Σπουδών  του  Πεκίνου και το πρόγραμμα Erasmus υποδέχτηκε σήμερα στο γραφείο του ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλ. Καχριμάνης.

Τους σπουδαστές συνόδευε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Γ. Καψάλης, ο οποίος αναφέρθηκε στην επιθυμία των σπουδαστών των προγραμμάτων εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού να συναντηθούν και με τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, στο πλαίσιο γνωριμίας τους με την Ήπειρο συνολικά.

Ο Περιφερειάρχης κ. Αλεξ. Καχριμάνης  στο σύντομο χαιρετισμό του  συνεχάρη τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων που φέρνει στην Ήπειρο   “πρεσβευτές του ελληνικού πολιτισμού και της ελληνικής γλώσσας σε άλλα κράτη”.

Απευθυνόμενος στους Κινέζους φοιτητές ανέφερε και τα εξής: “Είναι μεγάλη τιμή που μαθαίνεται την ελληνική γλώσσα. Σεβόμαστε όλα τα κράτη και τους λαούς. Βέβαια, η Κίνα είναι ένας αρχαίος πολιτισμός, όπως και ο ελληνικός. Πρόκειται για ένα κράτος που έχει προοδεύσει σε πολλούς τομείς. Αυτό είναι ένα ερέθισμα για εμάς, γιατί η Κίνα δημιουργεί πάνω σε αυτά που πιστεύει, στις αρχές, τον πολιτισμό, την ιστορία. Αυτά πρέπει να τα κάνουμε και εμείς. Γιατί πολλές φορές, περνώντας από διάφορες περιπέτειες, αυτά τα ξεχνάμε”.

Με αφορμή τις γιορτινές ημέρες, οι σπουδαστές έψαλλαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στην ελληνική, την αγγλική και την κινέζικη γλώσσα.

Δείτε Επίσης

«Τα μυστικά των παραμυθιών: κρυμμένα σύμβολα και συμβολισμοί»-Βιωματικό σεμινάριο αφήγησης στο Μουσείο Αργυροτεχνίας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (20/3), το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) οργανώνει τη Δευτέρα 21 Μαρτίου (ώρες 18:30-20:30) ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments