Τρίτη , 16 Απριλίου 2024
Αρχική / Ειδήσεις Ιωαννίνων / Θραύσματα Αρχαιογνωσίας – Επωδές και κατάδεσμοι από την Αρχαία Ελλάδα

Θραύσματα Αρχαιογνωσίας – Επωδές και κατάδεσμοι από την Αρχαία Ελλάδα

URAYSMATAΑπό:Γιώργος Γκόντζος-Στο πλαίσιο των διαλέξεων υπό τον τίτλο Θραύσματα Αρχαιογνωσίας, που συνδιοργανώνονται από τον Τομέα Κλασικής Φιλολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ιωαννιτών στην αίθουσα «Δ. Χατζής», τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016, ώρα 8 μ.μ., θα μιλήσει η κ. Αθανασία Ζωγράφου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας, με θέμα:

Επωδές και κατάδεσμοι από την Αρχαία Ελλάδα

Η Αθανασία Ζωγράφου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων διδάσκει κυρίως αρχαϊκό έπος, αρχαία κωμωδία, αρχαία ελληνική θρησκεία και μυθολογία.

Μετά από κλασικές σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, απέκτησε ιδιαίτερη ειδίκευση στη μελέτη της αρχαίας ελληνικής θρησκείας, κατά τη διάρκεια της εκπόνησης της διδακτορικής διατριβής της στην École Pratique des Hautes Études. Μέλος του ερευνητικού Κέντρου AnHiMA και του Κέντρου για τη μελέτη της ελληνικής θρησκείας CIERGA, συνεργάζεται με επιστήμονες της Ελλάδας και του εξωτερικού γύρω από θέματα που αφορούν τον κόσμο των θεών και των ηρώων στην αρχαία Ελλάδα. Έχει διδάξει επίσης στην École Pratique des Hautes Études και στην École des Hautes Études en Sciences Sociales (Παρίσι) καθώς και στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Η μονογραφία της, Chemins dHécate, πραγματεύεται την πολύπλευρη σχέση της Εκάτης με μεταβατικoύς χώρους και καταστάσεις. Μεταξύ των υπολοίπων δημοσιευμάτων της, δύο άλλα βιβλία αφορούν τους μαγικούς παπύρους της ελληνορωμαϊκής Αιγύπτου. 

Δείτε Επίσης

Λ.Μενδώνη- Η Έκθεση της UNESCO  επιβεβαιώνει την ορθότητα των επιλογών και των επιστημονικών  και των πολιτικών.Ένα Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ανήκει στο δημόσιο

  Από: Γιώργος Γκόντζος([email protected])— Τις  αντιλήψεις της για την πολιτική  με την οποία  λειτουργεί το ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments