Κυριακή , 14 Απριλίου 2024
Αρχική / Ειδήσεις Ιωαννίνων / Οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΝΕΣΙΣ στηρίζουν εθελοντικά τα Γιάννενα στη διεκδίκηση της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας 2021

Οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΝΕΣΙΣ στηρίζουν εθελοντικά τα Γιάννενα στη διεκδίκηση της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας 2021

ΓΕΝΕΣΙΣIOANNINA 2021_ΛΟΓΟΤΥΠΟ

 

Το δικό τους λιθαράκι, ώστε να γίνουν τα Γιάννενα η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2021, αποφάσισαν να βάλουν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων ΓΕΝΕΣΙΣ. Ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση του δήμου Ιωαννιτών για εθελοντική προσφορά, γνωστοποίησαν σήμερα στον πρόεδρο του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Ιωαννιτών, κ. Κων/νο Γκόγκο, την επιθυμία τους, να γίνουν εθελοντές στη διεκδίκηση του μεγάλου στόχου και επιστρατεύοντας τη δημιουργικότητα τους, να συμμετάσχουν στην κοινή προσπάθεια όλων των Ηπειρωτών.

Αφορμή για την απόφασή τους, στάθηκε το γεγονός ότι την περσινή σχολική χρονιά, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “eTwinning”, υλοποίησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στο οποίο παρουσίασαν προβάλλοντας με ψηφιακό τρόπο, σε σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο, τις φυσικές ομορφιές, την ιστορία, τον πολιτισμό αλλά και την γένει φυσιογνωμία της πόλης των Ιωαννίνων. Επίσης, στην παρουσίαση του προγράμματος που είχαν κάνει τον περασμένο Μάιο, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου -λίγο μετά την επίσημη απόφαση του δήμου Ιωαννιτών, να διεκδικήσουν τα Γιάννενα, τον τίτλο της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας- παρουσία του αντιδημάρχου Παιδείας, Κοινωνικής Πολιτικής, Νεολαίας, Αθλητισμού και Εθελοντισμού, κ. Παντελή Κολόκα και του πρόεδρου της Δημοτικής Επιχείρησης Πληροφόρησης και Ενημέρωσης, κ. Κωνσταντίνου Λαόσογλου, ανέδειξαν την εικαστική δημιουργικότητά τους και μέσω του πανό που άπλωσαν για το 2021, είχαν προτείνει στο δήμο, το δικό τους λογότυπο!

 

 

Δείτε Επίσης

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων στις 03.04.2024 – ώρα 18.00.

Έχοντας υπόψη της διατάξεις των άρθρων 67 και 65 του Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) όπως ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments