Σάββατο , 20 Απριλίου 2024
Αρχική / Επικαιρότητα / Τοποθέτηση της Μ.Τζούφη(ΣΥΡΙΖΑ) στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής για το θέμα των προτύπων Πειραματικών Σχολείων.

Τοποθέτηση της Μ.Τζούφη(ΣΥΡΙΖΑ) στην Επιτροπή Μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής για το θέμα των προτύπων Πειραματικών Σχολείων.

Τοποθέτηση για τα πρότυπαΑπό:Γιώργος Γκόντζος

Με αφορμή τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για το διορισμό του Προέδρου της Διοικούσας Επιτροπής προτύπων Πειραματικών Σχολείων, κ. Δ. Ψύλλου, η Βουλευτής Ιωαννίνων του ΣΥΡΙΖΑ, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής Ιωαννίνων, κα Τζούφη Μερόπη υπερασπίστηκε με σαφή και εμφατικό τρόπο τη λειτουργία των Πειραματικών Σχολείων και κυρίως την εισαγωγή σε αυτά με κλήρωση.

Στην αρχή, αφού συμφώνησε με την τοποθέτηση του προτεινόμενου κ. Ψύλλου, τόνισε ότι τα πρότυπα λειτούργησαν μόνο για τέσσερα χρόνια σε αντίθεση με τα Πειραματικά που λειτούργησαν για 26 χρόνια με ασύγκριτα μεγαλύτερη προσφορά, επισημαίνοντας όμως την ανάγκη να επεκταθούν και στην Τεχνική Εκπαίδευση.

Κατόπιν τόνισε το αυτονόητο, ότι δηλαδή οι εξετάσεις καθορίζουν ένα μη αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών και σχολείου, του οποίου οι καλές πρακτικές και τα θετικά αποτελέσματα δεν είναι δυνατόν να επεκταθούν και στα υπόλοιπα σχολεία.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε και στις αρνητικές πλευρές που έχουν οι εξετάσεις στους μαθητές, ειδικά σε αυτές τις τρυφερές ηλικίες, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στον σκληρό ανταγωνισμό που επιβάλλουν οι συγκεκριμένες εξετάσεις, στον εσφαλμένο αποκλειστικό προσανατολισμό των παιδιών στα μαθήματα, στο μεγάλο ψυχικό φορτίο της επιτυχίας ή της αποτυχίας που καλούνται κουβαλήσουν από πολύ μικρή ηλικία.

Τέλος έκλεισε λέγοντας ότι ο θεσμός των προτύπων θα μπορούσε να ειδωθεί μόνον κάτω από το πρίσμα της ανάδειξης ειδικών αντικειμένων της εκπαίδευσης πχ. καλλιτεχνικά σχολεία.

 

Δείτε Επίσης

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων στις 03.04.2024 – ώρα 18.00.

Έχοντας υπόψη της διατάξεις των άρθρων 67 και 65 του Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) όπως ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments