Τετάρτη , 6 Ιουλίου 2022
Αρχική / Επικαιρότητα / Σκληρή κριτική της Λαϊκής Συσπείρωσης, σε Αλ.Καχριμάνη και τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης

Σκληρή κριτική της Λαϊκής Συσπείρωσης, σε Αλ.Καχριμάνη και τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης

Συνέντευξη τύπου στα τοπικά ΜΜΕ, παραχώρησαν οι σύμβουλοι  της Λαϊκής Συσπείρωσης στην Περιφέρεια Ηπείρου, Γιώργος Πρέντζας και Τίνα Ζέκα. Αναλυτικά ανέφεραν τα εξής:

 

Γιώργος Πρέντζας

Οι εξελίξεις του τελευταίου διαστήματος στην Περιφέρεια Ηπείρου με το Πάρκο Υψηλής Τεχνολογίας, το Κλειστό της Ξιφασκίας, την αναστολή των έργων που χρηματοδοτούνται από το ΠΔΕ, τα απορρίμματα και την πειθαρχική δίωξη ολόκληρης της οικονομικής επιτροπής είναι σημαντικές για 2 καταρχήν λόγους:

1ον είναι ιδιαιτέρως ανησυχητικές διότι σηματοδοτούν  το στραγγάλισμα της ικανοποίησης των λαϊκών αναγκών των Ηπειρωτών από την περιφερειακή αρχή και τους δημάρχους, δηλ. από το σύνολο της κρατικής τοπικής διοίκησης, για να ικανοποιηθούνε οι ανάγκες απρόσκοπτης κερδοφορίας μεγάλων επιχειρήσεων όπως αυτές που δραστηριοποιούνται στη διαχείριση απορριμμάτων και τις λεγόμενες επιχειρήσεις υψηλής τεχνολογίας  και

2ον διότι αποτελούν πολύτιμο υλικό για εξαγωγή σημαντικών πολιτικών συμπερασμάτων τα οποία η ΛΑ.Σ.Υ και το ΚΚΕ αναδεικνύουν με ένταση  και σήμερα μπορούν να γίνουν ορατά με μεγαλύτερη σαφήνεια από μεγαλύτερο μέρος του Ηπειρωτικού λαού, παρα την προσπάθεια της αντιπολίτευσης ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ και του κ. Ριζόπουλου να μεταθέσουν την κουβέντα σε ανάλυση παρασκηνίου και απόδοση αποκλειστικά προσωπικών ευθυνών, μόνο και μόνο για να κρύψουν τον αντιλαϊκό πυρήνα της πολιτικής που και οι ίδιοι υπηρετούν από κοινού με την περιφερειακή αρχή του κ. Καχριμάνη, συμφωνώντας στον στόχο και διαφωνώντας μόνο στον τρόπο

Τα πολιτικά συμπεράσματα που με ασφάλεια μπορεί κανείς να εξάγει ότι

1ον η περιφερειακή αρχή ταυτίζεται απόλυτα και στους στόχους-προτεραιότητες  με την κυβέρνηση της ΝΔ σε μια ακόμη περίοδο σφαγής λαϊκών δικαιωμάτων σε βαθμό να δυσκολεύει όχι η ζωή αλλά η καθημερινή επιβίωση των λαϊκών στρωμάτων στην Ήπειρο

2ον ότι η τοπική διοίκηση: οι περιφερειακές και δημοτικές αρχές αποτελούν ιμάντα υλοποίησης της ευρωενωσιακής και κυβερνητικής πολιτικής χωρίς καμία αυτοτέλεια όχι μόνο επειδή το θεσμικό πλαίσιο το επιβάλλει αλλά και επειδή  θέλουν και επιλέγουν συνειδητά να ταυτίζονται με τις προτεραιότητες της κυρίαρχης στρατηγικής. Οι καυγάδες μεταξύ τους αφορούν αφενός την εξυπηρέτηση διαφορετικών επιχειρηματικών συμφερόντων και αφετέρου την προσπάθεια να πετάξουν τον «μουτζούρη» στον διπλανό τους στο πλαίσιο της προσωπικής ή ομαδικής πολιτικής επιβίωσης τους, καθώς βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο.

Η εντολή του περιφερειάρχη για αναστολή μέχρι νεωτέρας της πληρωμή των έργων  των δήμων, των νοσοκομείων και του πανεπιστημίου που ο ίδιος  ενέταξε στο ΠΔΕ  χωρίς να έχει εξασφαλισμένες πιστώσεις  και η αναγγελία  ότι λόγω ελλιπούς χρηματοδότησης δεν θα προβεί σε νέες χρηματοδοτήσεις τόσο προς τους ΟΤΑ Α΄ βαθμούς όσο και προς τους λοιπούς φορείς της Περιφέρειας Ηπείρου“, αναδεικνύει την ευκολία με την οποία η περιφερειακή αρχή στραγγαλίζει μικρά ή μεσαία έργα εξυπηρέτησης της καθημερινότητας των Ηπειρωτων χωρίς καν να μπει στην διαδικασία να διεκδικήσει από την κυβέρνηση τα κονδύλια για την απρόσκοπτη συνέχισή τους

Για ένα θέμα στο οποίο έχει προσωπική ευθύνη πετάει το μουτζούρη στους δημάρχους, οι οποίοι αντί να σηκώσουν ανάστημα και να καταγγείλουν ότι η κρατική χρηματοδότηση και από το ΠΔΕ και από τους ΚΑΠ πετσοκόβεται κατά 60% εδώ και χρόνια  και οι Ηπειρώτες πληρώνουν υπέρογκη φορολογία κάθε χρόνο , το μόνο που ζήτησαν είναι να έρχονται αυτοί οι ελάχιστοι πόροι απευθείας στους δήμους για να μην στριμώξουν την κυβέρνηση και να μην αναδειχτούν οι τεράστιες περικοπές κρατικής χρηματοδότησης.

Η αλήθεια είναι ότι μαζεύουν το χρήμα για να μπορέσουν να τρέξουν τα έργα από συγχρηματοδοτούμενα με ιδίους πόρους προγράμματα του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης που εξυπηρετούν μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και ο περιφερειάρχης ποντάρει σε αυτά για να εξυπηρετήσει τις προεκλογικές του ανάγκες, στηρίζοντας τα επιχειρηματικά μεγαθήρια.

Δεν αλλάζει το αποτέλεσμα και  την πολιτική ουσία ο τρόπος άσκησης πολιτικής της περιφερειακής αρχής: Προσωπικός πολιτικός τσαμπουκάς του ύφους «στην ήπειρο τα πράγματα γίνονται όπως γουστάρω εγώ», προσβλητικές τοποθετήσεις για πολιτικούς του αντιπάλους, άρνηση για προσκόμιση στοιχείων και απαντήσεων. Για μια ακόμη φορά σε ερώτηση της ΛΑΣΥ προς την πρόεδρο του ΠΣ , για το ποια έργα αφορά η παραπάνω αναστολή πληρωμών ανά φορέα και σε ποια φάση της υλοποίησης του βρίσκεται το κάθε έργο η απάντηση του ίδιου του περιφερειάρχη και όχι της υπηρεσίας είναι ότι δεν γνωρίζει το αριθμό των έργων που ανεστάλησαν καθώς αυτά αποτελούν ευθύνη των δήμων. Και η απάντηση έρχεται από τον ίδιο που τα ενέταξε χωρίς να έχει τις κατάλληλες πιστώσεις και λέει ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.

Κι εδώ φτάνουμε στο Πάρκο Υψηλής Τεχνολογίας. Είναι πρόκληση τα 40 εκ.(θυμίζουμε ότι  ξεκινήσαμε από τα 2εκ.  για να φτάσουμε τα 40) τη στιγμή που αναστέλλονται τα έργα του ΠΔΕ,   για να φτιαχτούνε κτίρια τα οποία θα στεγάσουν 2 πολυεθνικές οι οποίες ψάχνουν α) για φτηνό επιστημονικό προσωπικό στα Γιάννενα, για πανεπιστήμιο της ελεύθερης αγοράς, υποταγμένο  στους σχεδιασμούς των Εταιριών οι οποίες  θα πατεντάρουν τη γνώση που θα παράγεται για την αύξηση της δικής τους κερδοφορίας. Δείχνει τις πολιτικές προτεραιότητες της περιφερειακής αρχής οι οποίες ταυτίζονται απόλυτα με τις κυβερνητικές.

Σε περίοδο απειλής επισιτιστικής κρίσης η περιφερειακή αρχή λαμβάνει ως παραχώρηση από το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης ένα οικόπεδο με ρητό όρο να  χρησιμοποιηθεί για κοινωφελή σκοπό και αντί να στηρίξει τους βιοπαλαιστές αγρότες και κτηνοτρόφους με τα 40 εκ, με στόχο την αύξηση της επάρκειας τροφίμων, φτιάχνει υποδομές για τις πολυεθνικές

Γιατί?? Διότι είναι προτεραιότητα κυβερνητική σε συμφωνία με ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ, είναι προτεραιότητα του Ταμείου Ανάκαμψης με τα δεκάδες αντιλαϊκά προαπαιτούμενα και τις πληρωμές δανείων από τον Ηπειρωτικό λαό η ψηφιακή μετάβαση μαζί με τη λεγόμενη πράσινη ανάπτυξη. Πράσινη ανάπτυξη η οποία θυμίζουμε αύξησε τις τιμές τις ηλεκτρικής ενέργειας πολύ πριν τον πόλεμο προκαλώντας ενεργειακή φτώχεια στο λαό, υποτάσσοντας την ενέργεια ως εμπόρευμα σε 5 εταιρίες που θησαυρίζουν με κρατική κάλυψη. Πιστεύει κανείς ότι η υπαγωγή της παραγόμενης επιστημονικής γνώσης σε λίγες εταιρίες που πατεντάρουν τη γνώση  θα κάνει την επιστημονική γνώση κτήμα του λαού?? Ας μη γελιόμαστε. Εμπόρευμα προς αύξηση κερδοφορίας θα γίνει, ακριβώς όπως η ενέργεια.

Είναι τόσο δεμένη η υπόλοιπη αντιπολίτευση του ΠΣ στο άρμα των προτεραιοτήτων του κ. Καχριμάνη έχοντας πολιτική συμφωνία στον στόχο, διαφωνώντας μόνο στον τρόπο, που στην προχθεσινή συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής ΟΜΟΦΩΝΑ ψήφισαν την παραχώρηση του οικοπέδου που θα ανεγερθούν τα κτίρια του Πάρκου Υψηλής Τεχνολογίας από την περιφέρεια προς την Ήπειρος ΑΕ που θα «τρέξει» το έργο ,παρ΄ότι η σύμβαση παραχώρησης ορίζει ρητά ότι δεν μπορεί να αξιοποιηθεί για κερδοσκοπική επιχειρηματική χρήση και δεν μπορεί να παραχωρηθεί από την περιφέρεια σε άλλον χωρίς τροποποίηση της σύμβασης.

Τελικά η μαζική παραπομπή των μελών της οικονομικής επιτροπής από τις παρατάξεις του κ. Καχριμάνη, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ και του κ. Ριζόπουλου δεν ήταν αποτέλεσμα κακής συγκυρίας αλλά αποτέλεσμα της πολιτικής τους συμφωνίας που παράγει κοινές πολιτικές δεσμεύσεις.

Κι ας προτείνει ο κ Ριζόπουλος δημόσια, στους περιφερειακούς συμβούλους της παράταξης του κ Καχριμάνη να ψηφίζουν λευκό στην οικονομική επιτροπή , για να μην «μπλέξουν»…  Ο δικός του περιφερειακός σύμβουλος ψηφίζει ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ στην οικονομική επιτροπή και το περιφερειακό συμβούλιο

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ (Τίνα Ζέκα) 

Σε σχέση με το μέτωπο των σκουπιδιών οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε:

Η Σύμβαση ΣΔΙΤ για το εργοστάσιο επεξεργασίας απορριμμάτων, ανάμεσα στην ΤΕΡΝΑ και το Κράτος, την Περιφέρεια εν προκειμένω (η οποία εξαιτίας της προγραμματικής σύμβασης δρα εκ μέρους τελικά των Δήμων) είναι αυτή που «γέννησε»

α) την υποχρέωση για μεταφορά του υπολείμματος για την οποία γίνονται τα δικαστήρια (για να αποφασίσουν τίνος είναι η αρμοδιότητα) . Δημιούργησε δηλαδή -και προς το παρόν έγινε αποδεκτό από το ελεγκτικό συνέδριο- ένα νομοθετικό πλαίσιο που υπερβαίνει τον νόμο, τον Καλλικράτη ο οποίος ορίζει τίνος είναι η αρμοδιότητα των σκουπιδιών.

β) τις υποχρεώσεις της περιφέρειας απέναντι στο εργοστάσιο (προσοχή : όχι του εργοστασίου που επιχορηγήθηκε με κρατικό χρήμα προς την περιφέρεια. Αντίθετα της περιφέρειας απέναντι στο εργοστάσιο) τις οποίες κατά την σύμβαση δεν τήρησε, με αποτέλεσμα το πρόστιμο των 3,3 εκ. ευρώ, χωρίς να μετράμε τους τόκους που «τρέχουν»

γ) την ελάχιστη εγγυημένη ποσότητα. Δηλαδή τα σχεδόν 5 εκατομμύρια που πρέπει να δίνουν οι Δήμοι κάθε χρόνο στο εργοστάσιο ανεξάρτητα από το αν θα μεταφέρουν σκουπίδια ή όχι.

Και ενώ «βγάζει μάτι» ότι η Σύμβαση Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του ιδιωτικού τομέα, του Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης, κι ενώ την πληρώσαμε και απ ότι φαίνεται με την νέα προσφυγή σε επιδιαιτησία θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε χρήματα για αέρα, η Περιφερειακή Αρχή πάσχει να μας πείσει η ΣΔΙΤ είναι καλή, αλλά δεν τηρήθηκε.

Το κωμικό βέβαια είναι ότι για να τηρηθεί η «καλή για την Περιφέρεια ΣΔΙΤ» πληρώσαμε και συνεχίζουμε να πληρώνουμε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε δικηγόρους και το μισό περιφερειακό συμβούλιο έχει οδηγηθεί στο πειθαρχικό εξαιτίας αυτών των αποφάσεων. Με λίγα λόγια ότι τυχόν κερδίσαμε από την έκπτωση στο διαγωνισμό της μεταφοράς του υπολείμματος, τα πληρώνουμε σε δικηγόρους!

Σε σχέση τώρα με την παρέμβαση της Περιφέρειας στον Υπουργό Δικαιοσύνης για το πρόστιμο των 3.3 εκ του επιδιαιτητικού δικαστηρίου, εμείς δεν έχουμε καμία αυταπάτη.

Πρώτα απ όλα όταν χρησιμοποιούμε την έκφραση «αστική δικαιοσύνη» δεν το λέμε τυχαία. Το λέμε γιατί το κριτήριο των αποφάσεων είναι η ισχύς των αντιδίκων και όχι το δίκιο του λαού.

Δεύτερο οφείλουν να βγουν συμπεράσματα για το ρόλο και της δικαιοσύνης και της δημοσιογραφίας (εννοείται ότι όταν μιλάμε για τις 3 εξουσίες είναι και η δικαστική και η Τέταρτη είναι η δημοσιογραφία). Τι βλέπουμε όμως στην πραγματικότητα: όταν τα επιχειρηματικά συμφέροντα κονταροχτυπιούνται και δεν τους αρέσουν αυτά που λένε οι δημοσιογράφοι ξεκινούν οι μηνύσεις και τα εξώδικα. Όταν αντίστοιχα τα αποτέλεσμα των δικαστηρίων ευνοούν την μία ή την άλλη πλευρά, φτάνουμε μέχρι τον Υπουργό δικαιοσύνης. Μόνο όμως για τα επιχειρηματικά συμφέροντα.

Βλέπουμε κόσμο να του παίρνουν οι τράπεζες τα σπίτια, να απολύεται άδικα και να προσφεύγει στα δικαστήρια, και δεν ακούσαμε ποτέ την περιφέρεια να κάνει παρεμβάσεις στον Υπουργό δικαιοσύνης.

Σε αυτό το πλαίσιο των ανταγωνισμών των επιχειρηματικών συμφερόντων γίνονται και οι εκατέρωθεν εκβιασμοί για τη λειτουργία των Σταθμών Μεταφόρτωσης. Με αυτό και μόνο το σκεπτικό, στοιχισμένοι πίσω από διαφορετικά επιχειρηματικά συμφέροντα έρχονται Δήμοι οι οποίοι δεν έχουν καν  υπηρεσίες καθαριότητας να συμφωνήσουν ότι θα διαθέσουν προσωπικό για τη λειτουργία των ΣΜΑ επειδή έρχεται καλοκαιρινή σαιζόν. Και τις υπηρεσίες των Δήμων το καλοκαίρι που θα γεμίσουν με κόσμο τα χωριά, ποιος θα τις δουλέψει;

Στην πράξη τυχόν προσωπικό που έχει απομείνει στους δήμους θα διατεθεί  στους ΣΜΑ, ώστε να «χοντρύνουν» οι εκβιασμοί και στις υπηρεσίες των δήμων θα βάλουμε περισσότερους ιδιώτες!!! Ετσι κι αλλιώς στο λαό θα πάει ο λογαριασμός!

 

ΚΛΕΙΣΤΟ ΞΙΦΑΣΚΙΑΣ

Ήταν η δική μας ερώτηση -εξαιτίας των δημοσιευμάτων του τύπου- για το αν αγοράσαμε τελικά το σιδερένιο σκελετό ή αν πληρώνουμε για την αποσυναρμολόγηση που ξεκίνησε όλη αυτή τη διελκυστίνδα δηλώσεων . Αυτή η ερώτηση οδήγησε τον Περιφερειάρχη στις δηλώσεις ότι η Περιφέρεια αγόρασε το σκελετό «ευτυχώς κιόλας γιατί μετά ανέβηκε η τιμή του σιδήρου». Δηλώσεις τις οποίες διέψευσε μόνος του μετά από λίγη ώρα απ ότι μάθαμε.

Και τονίζουμε τον αντιπολιτευτικό μας ρόλο, γιατί διαβάσαμε την ανακοίνωση της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ στο Δ.Ιωαννιτών που διαμαρτύρεται -και σωστά για το κλειστό- την ίδια στιγμή που η παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ της περιφέρειας στηρίζει τη δημιουργία του (ο επικεφαλής πήγε στην Αθήνα, το είδε και συμφώνησε σε αντίθεση με εμάς «τους κακούς» δεν του κάναμε ούτε παρέα!)

Δεν είναι άλλωστε καινούρια η διγλωσσία του ΣΥΡΙΖΑ από την εποχή ακόμα που θα καταργούσε τα μνημόνια με ένα νόμο κι ένα άρθρο, μέχρι τη στιγμή που έφερε καινούρια μνημόνια και πάρα πολλά άλλα.

Σε σχέση με το τι πληρώνουμε με αυτά τα 2,5 -κατά αρχήν- εκατομμύρια. αν δηλαδή πληρώνουμε την αποσυναρμολόγηση ή την αγορά του σκελετού : Η παράταξή μας θα καταθέσει αίτηση για να μας χορηγηθούν οι μελέτες με τις οποίες φτάσαμε στο ποσό των 2,5 εκατομμύρια στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Θέλουμε να λέμε ότι μετά την πρώτη ερώτηση στη βουλή για την χωροθέτηση του κλειστού της ξιφασκίας, η Περιφερειακή Αρχή «έβγαλε συμπεράσματα» και δεν θα χρειαστεί να παίζουμε για την κατάθεση των μελετών. Εκεί -θέλουμε να λέμε ότι υπάρχει και η απάντηση στο «τι πληρώνουμε τελικά».

Σε σχέση με το ίδιο θέμα. Το ΠΤΑΗ αποφάσισε να πάρει το κλειστό ξιφασκίας και το γήπεδο του μπάσκετ . Αρα οφείλει να υπάρχει μελέτη σύμφωνα με την οποία να αιτιολογείται το έργο και να αναλύεται

α) Πόσο κάνει η αποξήλωση

β) Πόσο κάνει η μεταφορά

γ) Πόσο κάνει η επανα-συναρμολόγηση

δ) Πόσο θα κάνουν τα υπόλοιπα υλικά για να «κλείσει ο σκελετός»

ε) Τι στο καλό θα το κάνουμε τελικά το κλειστό με ποιο χρονοδιάγραμμα.

Δεν μπορούμε να διανοηθούμε ότι αποφάσισαν να δώσουν 2,5 εκατομμύρια λες και είναι 2,5 ευρώ χωρίς να ξέρουμε όλα τα υπόλοιπα, και φυσικά αν υπάρχουν κονδύλια για τη μεταφορά, την επανασυναρμολόγηση, την αγορά και την τοποθέτηση των υπολοίπων υλικών.

Δεν μπορούμε να διανοηθούμε ότι ο αποφάσισαν να δώσουν 2,5 εκατομμύρια και ο σιδερένιος σκελετός θα βρίσκεται στο αγρόκτημα του Κατσικά μέσα στον ήλιο όλο το καλοκαίρι, με τον κίνδυνο να στραβώσει και να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί,  επειδή πήραμε το σκελετό χωρίς να έχουμε μελέτες ή χρήματα για να τον αξιοποιήσουμε 

Ερωτηματικά όμως προκύπτουν και από το γεγονός ότι υπογράφηκαν από την Περιφέρεια δύο πανομοιότυπες συμβάσεις κάτω του ενός εκατομμυρίου με την ίδια εταιρία, για την αποξήλωση-αποσυναρμολόγηση κλπ αθλητικών εγκαταστάσεων από το ίδιο μέρος με τους ίδιους όρους, τη στιγμή που αν υπογράφονταν μια σύμβαση άνω του ενός εκατομμυρίου θα έπρεπε να ελεγχθεί από τα κλιμάκια του Ελεγκτικού Συνεδρίου

Μια τελευταία πλευρά την οποία θα πρέπει να προσέξουν οι Γιαννιώτες κυρίως

  • Το Υπουργείο Ανάπτυξης μέσω του ΤΑΙΠΕΔ ξεπούλησε ολόκληρο το Ελληνικό -μαζί με τις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις στη Lamda development για την περίφημη ανάπλαση του Ελληνικού για την οποία το ΚΚΕ έχει τοποθετηθεί στη Βουλή πολλές φορές.
  • Η Lamda development έδωσε υπεργολαβία στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ την αποξήλωση και την κατεδάφιση των ολυμπιακών εγκαταστάσεων του Ελληνικού
  • Η περιφέρεια έκανε παρεμβάσεις στο Υπουργείο Ανάπτυξης και το τελευταίο «χορήγησε συναίνεση για την απόκτηση του αποξηλούμενου υλικού»

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού όμως, τι ακριβώς υπέγραφε; Ποια αρμοδιότητα είχε;

Το κλειστό ανήκει στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Είναι αμφίβολο αν θα έχει γήπεδο μέσα

Το κλειστό δεν θα τοποθετηθεί καν σε εκτάσεις της ΓΓΑθλητισμού.

Προφανώς η σύμβαση που υπογράφηκε με τον Περιφερειάρχη και τον Πρόεδρο του ΠΕΑΚΙ δεν έχει απολύτως καμία ισχύ παραμόνο τη δύναμη της εικόνας, με τη φωτογραφία του κ. Αυγενάκη να υπογράφει ανάμεσα στους κ. κ. Κολόκα και Καχριμάνη

Ήρθαν να παίξουν αυτό το θέατρο, σε μια περιοχή που όλο το χειμώνα πνίγεται από την αιθαλομίχλη και ο κόσμος δεν μπορεί ούτε να βγει για περπάτημα όχι να αθληθεί κιόλας.

Ήρθαν να παίξουν αυτό το θέατρο σε μια περιοχή που οι ερασιτεχνικοί σύλλογοι όλων των αθλημάτων κάνουν προπονήσεις στα ακατάλληλα γυμναστήρια των σχολείων, μαζί με τους πολιτιστικούς συλλόγους και τις δραστηριότητες των σχολείων

Ήρθαν να παίξουν αυτό το θέατρο σε μια πόλη 100.000 κατοίκων που έχει όλα κιόλα δύο κλειστα γυμναστήρια που δεν χωρούν περισσότερους από 400 θεατές το καθένα.

Δεν φτάνει δηλαδή που θα πληρώσουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας για ένα σιδερένιο σκελετό που είναι άγνωστο ΠΟΥ και ΑΝ θα γίνει τελικά πολυχώρος, κοροϊδεύουν και «με τη βούλα» τον απλό λαό που θέλει -όπως είναι λογικό- να αθληθεί.

Δείτε Επίσης

Μεταξύ των πρώτων Πανελλαδικά η Νίκη Μητσοπούλου, μαθήτρια του 4ου ΓΕΛ

Η Νίκη Μητσοπούλου, μαθήτρια του 4ου ΓΕΛ Ιωαννίνων συγκέντρωσε 19330 και στοχεύει πλέον μεταξύ των ...