“Η λέξη Νόστος/Ταξίδι, που επελέγη για το σχέδιο ρεπερτορίου του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων, της καλλιτεχνικής 2024-2025, είναι μία λέξη με ξεχωριστή σημασιολογική και κοινωνική βαρύτητα, καθώς σημαίνει τον γυρισμό και την επιστροφή στην πατρίδα, ενώ βρίσκεται σε άμεση συνάφεια με την ίδια την ιστορία του ελληνισμού. Αυτός ο διακαής πόνος και η διαρκής και αγιάτρευτη προσμονή για επιστροφή στην πατρίδα θα δηλωθούν, πρωτίστως, με τη σύνθετη λέξη νοσταλγία, ενώ το «νόστιμον ἦμαρ» αποτελεί το απάνεμο λιμάνι της επιστροφής και της γαλήνης. Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων Δρ. Αναστάσιος Αγγελόπουλος κατέθεσε ένα ολοκληρωμένο ρεπερτόριο για την καλλιτεχνική περίοδο 2024-2025, ενώ έχουν ήδη εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο τα δύο πρώτα έργα, που θα ανέβουν σύντομα στη σκηνή. Πρόκειται για μία καλλιτεχνική πρόταση που αφουγκράζεται τα ενδιαφέροντα του κοινού, που αξιοποιεί το τοπικό καλλιτεχνικό δυναμικό, την τοπική ιστορία και τον τοπικό πολιτισμό. Συνδυάζεται αρμονικά το τοπικό με το παγκόσμιο και το διαχρονικό. Προτείνεται ένα παγκόσμιο και αντιπροσωπευτικό ρεπερτόριο, με επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν διαχρονικά τις κοινωνίες μας. Αξιοποιεί καλλιτεχνικά στοιχεία του παρελθόντος, αλλά και τις νέες τεχνολογίες και προσεγγίσεις, όταν αυτό καθίσταται αναγκαίο από τις περιστάσεις. Ιδιαίτερη μνεία, αναφορά και προσέγγιση επιχειρείται αναφορικά με τη νέα γενιά και τα δικά της ενδιαφέροντα”, ανέφερε ο Πρόεδρος, Ομότιμος Καθηγητής Γεώργιος Δ. Καψάλης.
“Ένα ρεπερτόριο που ανατρέχει στον πρόσφυγα, τον Ξένο και τον Άλλον, διερευνά τις σύγχρονες εργασιακές σχέσεις, αλλά και προσφεύγει σε παλαιότερες μορφές θεάτρου για να εμπνευστεί για το μέλλον. Ένα ρεπερτόριο που αναπτύσσει δράσεις βασισμένες στα σύγχρονα ψηφιακά μέσα, προβάλλει ως σημαντικότερη την Εκπαίδευση, συνομιλεί με το Τοπίο, την Ιστορία, τον τόπο και τον χρόνο. Ένα ρεπερτόριο που δίνει έμφαση στις συνέργειες με τοπικές δημιουργικές δυνάμεις, στις Γυναίκες σκηνοθέτιδες, στην αξιοποίηση της τεχνογνωσίας (ναι, υπάρχει και στο θέατρο!) που έχει αποκτηθεί στα χρόνια.
Ένα καινοτόμο –θέλουμε να ελπίζουμε– και νεανικό ρεπερτόριο για όλη την πόλη των Ιωαννίνων, αλλά και την καθεμιά και καθένα πολίτη της ξεχωριστά. Ένα ρεπερτόριο νοσταλγίας και, ταυτόχρονα, μια υποθήκη για το μέλλον. Ένα ρεπερτόριο που φιλοδοξούμε να βάλει στον χάρτη το ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων ως ένα υπερτοπικό σύγχρονο «εργαστήριο λαθών»· γιατί τίποτα δεν μπορεί να πάει μπροστά αν δεν δώσουμε χώρο στις νέες και τους νέους να κάνουν τα δικά τους λάθη”, ανέφερε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής Δρ Αναστάσιος Αγγελόπουλος.
Mike Kenny
ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2024– ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2025
Συνεργασία με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ
Πρεμιέρα: 10.11.2024
Ο Ναζ φεύγει από μια εμπόλεμη χώρα για να βρει την αδελφή του στο Βερολίνο. Κρατά μια βαλίτσα που έχει μόνο μέσα μια ζωγραφιά: την οικογένειά του. Οι ιστορίες του Σεβάχ τον συντροφεύουν στο ταξίδι του, αλλά και η Κρίσια, που τον βοηθάει να αποφύγει κινδύνους και παγίδες. Μαζί και με συντροφιά τις ιστορίες του Σεβάχ, θα κάνουν ένα μακρύ ταξίδι. Θα τα καταφέρει ο Ναζ να φτάσει στον προορισμό του; Κι αν ναι, θα είναι ο «παράδεισος» όπως του έχουν υποσχεθεί;
Ένα έργο σταθμός για τα παιδιά στην Ελλάδα, τη μετάφραση του οποίου η ίδια η Ξένια Καλογεροπούλου μας εμπιστεύεται να ανεβάσουμε.
Ένα έργο που προτείνεται για πρώτη φορά ως ολοκληρωμένη παράσταση από κάποιο ΔΗΠΕΘΕ.
Εφαρμόζοντας καινοτόμες μεθόδους, η παράσταση συνοδεύεται από δωρεάν ολοκληρωμένο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα και εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Ερευνητικό Εργαστήριο «Θέατρο, Φιλοσοφία, Εκπαίδευση» του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και υπό την επίβλεψη της αναπληρώτριας καθηγήτριας Διδακτικής του Θεάτρου Κλειώς Φανουράκη, καθώς και του Υπ. Διδάκτορα Κωνσταντίνου Μαρούγκα. Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι εμψυχωτές/τριες του ΔΗΠΕΘΕ θα επισκέπτονται μία μέρα πριν την επίσκεψη στο θέατρο το κάθε σχολείο και θα αναπτύσσουν δράσεις πάνω στη θεματολογία κ.α. του έργου.
Σκηνοθεσία: Γιολάντα Καπέρδα
Σκηνικά: Χρήστος Κόλλιας
Κοστούμια: Βέρα Εμμανουηλίδη
Μουσική: Δημήτρης Καραγεώργος
Κίνηση-Χορός: Μυρτώ Τασιούλα
Βοηθός σκηνοθέτη: Ελευθερία Σωτηρίου
Φωτογραφίες: Κατερίνα Κουρού
Παίζουν οι ηθοποιοί: Στέλλα Κατσαρού, Έλενα Κατέχη, Βασίλης Σιάφης, Πέτρος Χριστακόπουλος
Μίνα Παππά
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2024
Συνεργασία με το Antrala Puppet Theater
Έναρξη παραστάσεων: 18.11.2024
Βρισκόμαστε στο παιχνιδάδικο του κυρ- Ευγένιου, ο οποίος φτιάχνει παιχνίδια εδώ και πολλά πολλά χρόνια. Παιχνίδια κάθε λογής, για όλα τα γούστα. Τον τελευταίο καιρό όμως, είναι απελπισμένος. Τα περισσότερα παιδιά παίζουν μόνο με τα κινητά τηλέφωνα των γονιών τους και τα τάμπλετ τους. Όμως και τα παιχνίδια είναι απελπισμένα, γιατί δεν τους αρέσει καθόλου που κάθονται στα ράφια και περιμένουν μάταια κάποιο παιδί να τα αγοράσει. Οι πωλήσεις πάνε χάλια και το μαγαζάκι τους είναι έτοιμο να κλείσει.
Ακούγοντας αυτή την πληροφορία τα παιχνίδια, ψάχνουν τρόπους για να μην αφήσουν να συμβεί αυτό. Θα καταφέρουν τα παιχνίδια να σώσουν το μαγαζί τους ; Θα καταλάβουν τα παιδιά την ουσία και τη χαρά που κρύβουν τα πραγματικά παιχνίδια; Ποιος ξέρει!
Το ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων συνεργάζεται με τον τοπικό κουκλοθεατρικό θίασο Antrala για να παρουσιάσει σε παιδιά προσχολικής και πρώτης παιδικής ηλικίας μια παράσταση που συνδυάζει ηθοποιούς, κούκλες, τραγούδι, διάδραση και πολλαπλά μηνύματα , με χιούμορ, χρώματα και πρωτότυπα τραγούδια.
Η παράσταση θα ταξιδεύει από σχολείο σε σχολείο και θα παίζεται εντός της σχολικής τάξης ή του κάθε φορά διαμορφωμένου χώρου.
Το Antrala Puppet Theater, με σήμα τον δράκο, λειτουργεί στα Ιωάννινα από το 2015. Έως σήμερα, έχει παρουσιάσει 250+ διαφορετικές παραστάσεις, τις οποίες έχουν παρακολουθήσει περισσότερα από 25.000 παιδιά, ενώ έχει ταξιδέψει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και έχει διακριθεί σε πολυάριθμα φεστιβάλ.
Κείμενο: Μίνα Παππά
Σκηνοθεσία: Σωκράτης Παππάς
Σχεδιασμός σκηνικών: Χρήστος Κόλλιας
Κατασκευή κουκλών: Σωρκάτης Παππάς, Κατερίνα Πάνου
Πρωτότυπη μουσική: Άκης Σιούτης
Ενδυματολόγος: Μάρθα Αντωνίου
Παίζουν/Εμψυχωτές των κουκλών: Σωκράτης Παππάς, Κατερίνα Πάνου
Η παράσταση συνοδεύεται από εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται από τους/τις εμψυχωτές/τριες αμέσως μετά τη λήξη της.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ |
Alexander Zeldin
BEYOND CARING
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025
Πρεμιέρα: 01.02.2025
Το Beyond Caring παρακολουθεί μια ομάδα καθαριστών και καθαριστριών σε ένα εργοστάσιο κρέατος, στη νυχτερινή βάρδια, όταν κλείνουν οι μηχανές και οι εργάτες φεύγουν. Καθώς καθαρίζουν, οι ζωές και οι αγωνίες των «αόρατων» αυτών ανθρώπων ξεδιπλώνονται μπροστά μας, τα θέλω τους συγκρούονται, η θέση τους στον κόσμο γίνεται όλο και πιο επισφαλής. Ένα συγκινητικό έργο-καταγγελία των σύγχρονων εργασιακών συνθηκών και ένας ύμνος στην ανθρώπινη αλληλεγγύη.
Ένα έργο, γραμμένο το 2014 από το «τρομερό» παιδί της αγγλικής δραματουργίας Alexander Zedlin, βασίζεται σε συνεντεύξεις με πραγματικούς καθαριστές/καθαρίστριες και devise τεχνικές με τον θίασο. Ένα διαφορετικό είδος θεάτρου-ντοκουμέντο, που ανέβηκε με τεράστια επιτυχία το 2023 στο πιο γνωστό θέατρο ρεπερτορίου της Ευρώπης, την Schaübuhne, στο Βερολίνο.
Ο Alexander Zeldin συμμετείχε στο Φεστιβάλ Αθηνών 2023, παρουσιάζοντας το τελευταίο του έργο/παράσταση. Η σκηνοθέτιδα Αρίστη Τσέλου είναι αριστούχα απόφοιτη του Τμήματος Σκηνοθεσίας της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής Εθνικού Θεάτρου.
Το έργο του Alexander Zeldin παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Μετάφραση: Τάσος Αγγελόπουλος
Σκηνοθεσία: Αρίστη Τσέλου
Δραματουργία: Έρι Κύργια
Σκηνογραφία: Ανθία Λοΐζου
Μουσική: Κάκια Γκουδίνα
Παίζουν οι ηθοποιοί: Δημήτρης Λουϊζίδης, Ντόνα Πετροπούλου (θα ακολουθήσει συμπληρωματική διανομή).
ΨΗΦΙΑΚΗ-ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗ-ΝΕΑΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ |
Ivan Vyrypaev
ΟΣΑ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΔΙ
ΑΝΟΙΞΗ 2025
Συνεργασία με την καλλιτεχνική κολλεκτίβα Medea Electronique
Το Όσα έμαθα από το φίδι είναι το μοναδικό έργο για «παιδιά από 11 έως 64 ετών» γραμμένο από τον Ivan Vyrypaev. Επί σκηνής, ένας/μία περφόρμερ διαβάζει το γράμμα που γράφει ένας ναυαγός πατέρας στο παιδί του λίγο πριν πεθάνει. Με αυτό το υλικό, η καλλιτεχνική κολλεκτίβα Medea Electronique στήνει μια πολυμεσική performance διερευνώντας ερωτήματα όπως: τι είναι η ζωή, τι είναι η παιδική ηλικία, ποιος είμαι και ποιος θέλω να είμαι.
Ο Ρώσος Ιβάν Βιριπάγιεφ (Ivan Vyrypayev) είναι ένας από τους πλέον γνωστούς παγκοσμίως και καινοτόμους θεατρικούς συγγραφείς, σκηνοθέτες και παραγωγούς. Έχοντας καταγγείλει το καθεστώς Πούτιν στη Ρωσία, ζει πλέον και εργάζεται στην Πολωνία. Τα θεατρικά του έργα παρουσιάζονται σε όλο τον κόσμο, ενώ ο ίδιος, ως σκηνοθέτης έχει δουλέψει σε πλήθος θεάτρων και έχει λάβει βραβεία και διακρίσεις.
H Medea Electronique είναι μια ομάδα καλλιτεχνών, που ιδρύθηκε το 2006 και εστιάζει στη συνεργατική δημιουργία τέχνης νέων μέσων από διάφορα καλλιτεχνικά πεδία. Κάθε μέλος της ομάδας συνεισφέρει την εξειδίκευσή του σε ένα ή περισσότερα δημιουργικά πεδία, μαζί με μια υψηλή θεωρητική γνώση της συλλογικής καλλιτεχνικής δημιουργίας.
Γραμμένο το 2014, το έργο του Ιβάν Βιριπάγιεφ παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και πρώτη φορά σε οποιαδήποτε γλώσσα εκτός από τη ρωσική. Ο ίδιος ο Ιβάν Βιριπάγιεφ εμπιστεύτηκε το έργο του στο ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων και στους Medea Electronique.
Η παράσταση προτείνεται και για νέους και νέες 14+
Μετάφραση: Κατερίνα Κανδυλίδου
ΘΕΑΤΡΟ/ ΤΟΠΙΟ |
Ένα τοπίο έχει οντολογική σημασία γιατί βιώνεται μέσα και διαμέσου, διαμεσολαβείται, δουλεύεται και αλλοιώνεται.
Christopher Tilley (αρχαιολόγος)
Στο πλαίσιο ανάδειξης του συγκλονιστικού τοπίου που περιβάλλει την πόλη των Ιωαννίνων (αλλά και του ίδιου του αστικού ιστού της), το ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων εγκαινιάζει μία ειδική Ενότητα παραστατικών δράσεων, με τίτλο: ΘΕΑΤΡΟ/ΤΟΠΙΟ. Ενδεχομένως πολυμεσικές, πάντα όμως σε συνομιλία με τον περιβάλλοντα φυσικό και αστικό χώρο, οι pop-up αυτές δράσεις/παραστάσεις/perfomances συμμετέχουν, ταυτόχρονα στη συζήτηση για τα σύγχρονα ζητούμενα της θεατρολογικής έρευνας και αντλούν την έμπνευσή τους από αντίστοιχες ιστορικές, αλλά και σύγχρονες μορφές θεάτρου στην περιφέρεια (ή/και αγροτικού θεάτρου/ rural theatre).
Οι δράσεις της ενότητας ΘΕΑΤΡΟ/ΤΟΠΙΟ σημαίνονται με δίεση # και έναν αριθμό, ο οποίος όμως δεν αντιστοιχεί σε καμία σειρά ή κατάταξη, και επιλέγεται τυχαία από τους συντελεστές – όπως τυχαία θέλουμε να είναι και η συνάντηση του περιπατητή, του επισκέπτη της πόλης, του πολίτη με την κάθε δράση.
Το πλήρες πρόγραμμα της ενότητας ΘΕΑΤΡΟ/ΤΟΠΙΟ θα ανακοινωθεί σύντομα, αφού προηγηθεί open call για αποστολή προτάσεων.
#4/ GRAND IOANNINA Automatum (GI Autumatum)
Υβριδική-ψηφιακή performance
ΑΝΟΙΞΗ 2025
Η performance στηρίζεται στη λογική του RPG Gaming.
Ένας θεατής συνδέεται και ελέγχει κυριολεκτικά έναν ηθοποιό μέσα στην πόλη.
Μετακινεί τον ηθοποιό στην πόλη μέσω τηλεχειριστηρίου και οθόνης, για να ολοκληρώσει επιτυχώς τις αποστολές.
Αποστολές που έχουν να κάνουν με τον έλεγχο, την ηθική, την ευθύνη.
Μέχρι που κάτι συμβαίνει, ο ηθοποιός παύει να ελέγχεται και αυτονομείται. Η σύνδεση μοιάζει να έχει διακοπή.
Ο ηθοποιός συναντάει και συνομιλεί με τον θεατή-gamer, αναλόγως πως χειριζόταν τον ίδιο ή την εκτέλεση των αποστολών.
#13/ ΠΕΡΦΟΡΜΑΝΣ RESIDENCY
Ανάπτυξη επιτελεστικών πράξεων και πρακτικών στο τοπίο των Ιωαννίνων
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025
Το ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων φιλοξενεί απόφοιτες/ους και τελειόφοιτες/ους φοιτητές/τριες του Τμήματος Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου, ΕΚΠΑ, προκειμένου, σε μια ορισμένη περίοδο, να αναπτύξουν τα projects τους σε συνομιλία με το τοπίο των Ιωαννίνων.
To Residency συνοδεύεται από εργαστήρια και σεμινάρια ανοιχτά στους πολίτες των Ιωαννίνων.
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ |
Σπυρίδωνος Περεσιάδη
Η ΓΚΟΛΦΩ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2025
Συνεργασία με τη θεατρική ομάδα Faltsoi Theatre Ensemble και το ArtWalk: how to create memories
Πρεμιέρα: 21.07.2025
Το έργο του Σπυρίδωνος Περεσιάδη, το πιο πολυπαιγμένο νεοελληνικό έργο, που αφηγείται την τραγική ιστορία αγάπης της Γκόλφως και του Τάσου στα βουνά, και που αποτελούσε τη μόνιμη παράσταση των θεατρικών μπουλουκιών του 19ου και του 20ου αιώνα (όπως δείχνει και στην ταινία Ο θίασος, ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος) αναβιώνει από μια νεανική ομάδα της Θεσσαλονίκης, που ξαναδουλεύει πάνω στον 15σύλλαβο στίχο και τη σκηνική του παρουσίαση, αλλά επαν-ανακαλύπτει όλη τη φρεσκάδα της θεατρικής περιοδείας και της ελληνικής υπαίθρου.
Οι Faltsoi Theatre Ensemble είναι μια ομάδα που πειραματίζεται στον χώρο του θεάτρου από το 2014. Εδώ και τρία χρόνια, κάθε καλοκαίρι, διενεργεί το ArtWalk: how to create memories στα βουνά της Ηπείρου, μία σύγχρονη μορφή περιοδείας ενός θεατρικού και καλλιτεχνικού μπουλουκιού (ή μιας περιπατητικής κατασκήνωσης). Περπατώντας από ένα μέρος σε ένα άλλο, το μπουλούκι εκφράζεται και συνδιαλέγεται μέσω ποικίλων τεχνών με τις τοπικές κοινωνίες που διασχίζει. Ταυτόχρονα, οι καλλιτέχνες αναπτύσσουν και μεταξύ τους ένα συλλογικό και βιωματικό διάλογο, που σκοπό έχει προβληματίσει και να προκαλέσει νέους τρόπους έκφρασης.
Έχοντας την «τεχνογνωσία» να φέρει σε πέρας την ανανέωση ενός αθάνατου ελληνικού έργου (γνωστού σε όλες και όλους), αλλά και της ίδιας της θεατρικής φόρμας της περιοδείας, το ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων αναθέτει μέρος της καλοκαιρινής του περιοδείας στους Faltsoi Theatre Ensemble. Σκηνοθέτης και εμψυχωτής της ομάδας είναι ο Γιάννης Διδασκάλου (αριστούχος απόφοιτος της κατεύθυνσης Σκηνοθεσίας του Τμήματος Θεάτρου ΑΠΘ).
ΔΗΠΕΘΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου Ομότιμος Καθηγητής Γεώργιος Δ. Καψάλης
Αντιπρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου Αγνή Δρίμτζια
Μέλη Διοικητικού Συμβουλίου
Χάιδω-Μαρία Βέρμπη-Αυδή, Γκογκάκη Μαργαρίτα, Λεμονιά Θωμά, Κωνσταντίνος Κρικώνης, Χαρίλαος Μάντζιος, Ιωάννης Παπαγεωργίου, Σταύρος Τασιούλας.
Ευάγγελος Γιαννούλας, Αριστέα Λίτου, Δημήτριος Κατσένος, Σοφία Μαρκούλα, Νικόλαος Ντάσιος, Πέτρος Παλασχας, Ευφροσύνη Παπαηλία, Χριστόδουλος Παπαρούσης, Γεώργιος Παππάς.
Καλλιτεχνική Διεύθυνση
Δρ. Τάσος Αγγελόπουλος
Άμισθοι Επιστημονικοί Σύμβουλοι
- Για τα Εργαστήρια/ Εκπαιδευτικά Θέματα: Χριστίνα Μουρατίδου (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Εφαρμοσμένου Θεάτρου, Ακαδημία Τεχνών, Νόβι Σαντ, Σερβία)
- Για θέματα συμπερίληψης ΑΜΕΑ: Δρ. Λούλα Βέρμπη-Αυδή και MSc Ψυχοπαιδαγωγός Μαργαρίτα Γκογκάκη
- Για την ενότητα: Θέατρο-Τοπίο/ Επιστημονική-Συμβουλευτική Επιτροπή:
Dr. Vēsma Lēvalde (Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κέντρο Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών, Πανεπιστήμιο της Liepāja, Latvia)
Δρ. Χριστίνα Παπαγιαννούλη (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Παραστατικών και Ψηφιακών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου)
Δρ. Αγγελική Πούλου (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου, ΕΚΠΑ)
Επιμελήτρια Θερινού Μαντείου: Δρ. Δηώ Καγγελάρη (Διευθύντρια Σπουδών Ανωτέρας Δραματικής Σχολής Εθνικού Θεάτρου)