Κυριακή , 24 Μαρτίου 2024
Αρχική / Ειδήσεις Ηπείρου / Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη στο επίκεντρο της επίσκεψης του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Περιφέρεια Ηπείρου

Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη στο επίκεντρο της επίσκεψης του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Περιφέρεια Ηπείρου

Η βελτίωση της εξυπηρέτησης του Πολίτη, βρέθηκε στο επίκεντρο της σημερινής επίσκεψης του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Κυριάκου Πιερρακάκη στην Περιφέρεια Ηπείρου και στη συνάντηση που είχε με τον Περιφερειάρχη κ. Αλέξανδρο Καχριμάνη, Αντιπεριφερειάρχες και υπηρεσιακά στελέχη.

Τον Υπουργό ενημέρωσε και για διάφορα άλλα ζητήματα που αφορούν την Ήπειρο ο Περιφερειάρχης, ενώ εκτεταμένη συζήτηση έγινε και για το Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας που προετοιμάζει η Περιφέρεια.

Μετά τη συνάντηση ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης ευχαρίστησε τον Υπουργό για την επίσκεψή του, αναφέροντας ότι τον ενημέρωσε «για το τι κάνουμε στην περιοχή μας  και τι χρειαζόμαστε».
«Τον ενημέρωσα  για το Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας και θα είναι αρωγός μας σε ο, τι χρειαστούμε  {…} Είναι πολλά θέματα που αν τα πάρει υπό τη σκέπη του θεωρώ ότι θα αλλάξει οριστικά σελίδα η πατρίδα μας», υπογράμμισε.

Ο Υπουργός ανέφερε ότι ήταν μια εποικοδομητική συνάντηση και  το Υπουργείο είναι αρωγός στο έργο της Περιφέρειας για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του Πολίτη, σε όλο το επίπεδο της Διοίκησης. Συνεχίζοντας μεταξύ άλλων πρόσθεσε: Καταγράφουμε την πολύ μεγάλη αλλαγή που συντελείται στην Περιφέρεια της Ηπείρου, βλέπουμε μεγάλες εταιρίες του κλάδου της τεχνολογίας, βλέπουμε να γίνονται  επενδύσεις από το εξωτερικό. Η Ήπειρος πρωτοστατεί στη μεγάλη αλλαγή που συντελείται.  Συνεπώς υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό μπροστά μας για να κάνουμε πολύ μεγάλες αλλαγές και σε επίπεδο του κράτους και της οικονομίας. Εμείς θα είμαστε δίπλα στην προσπάθεια της Περιφέρειας.

Δείτε Επίσης

ΠΑΣ – Παναιτωλικός 3-2: Ανάσα με ανατροπή στην ανατροπή

Χρειάστηκε να περάσουν 3,5 μήνες για να επιστρέψει στις νίκες ο ΠΑΣ Γιάννινα. Έπειτα από ...