Παρασκευή , 12 Απριλίου 2024
Αρχική / Ενδιαφέρουσες Ιστορίες / Γ.Μαυρογιώργος(Ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)-Λυπηρό πράγμα η απόδραση από τα καυτά ζητήματα του σχολείου

Γ.Μαυρογιώργος(Ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων)-Λυπηρό πράγμα η απόδραση από τα καυτά ζητήματα του σχολείου

16406957_1241447689272683_5307200134317078434_nΑπό:Γιώργος Γκόντζος([email protected])– « Η αξιολόγηση έχει πλημμυρήσει τον κόσμο, και την αγορά, και την οικονομία και κάθε πεδίο της καθημερινότητάς μας ..Χρειάζεται να το προσέξουμε..Μην είμαστε τόσο γοητευμένοι από αυτή την επινόηση..Τι έχει γίνει..Το σύστημα , ο μηχανισμός της εξουσίας έχει προσεταιριστεί ένα δομικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας και το έχει αναγάγει σε έναν πολύ αποτελεσματικό μηχανισμό ελέγχου..Από αυτή την άποψη , όσο συζητάμε πως θα βελτιώσουμε την αξιολόγηση και το πώς θα είμαστε αποτελεσματικοί στην αξιολόγηση, άλλο τόσο απομακρυνόμαστε από το ουσιαστικό νόημα της εκπαιδευτικής διαδικασίας..» Αυτά υπογράμμισε ο Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Γιώργος Μαυρογιώργος μιλώντας στην εκπομπή «ό,τι πεις εσύ»,στο δημοτικό ραδιόφωνο Ιωανίνων.

Για την αξιολόγηση στο δημοτικό σημείωσε πως «θα μπορούσε να πάρει την μορφή των άτυπων αξιολογικών κρίσεων που ανταλλάσουμε στην καθημερινότητά μας» σε αντιπαραβολή με μια «απαξιωτική αλλοτριωμένη διαδικασία».Σε άλλο σημείο τόνισε πως είμαστε σε μια χρεωκοπημένη χώρα όπου στο Ελληνικό σχολείο  διδάσκουν χρεωμένοι δάσκαλοι ,πολλά χρόνια, χρεωμένους μαθητές ,χρεωμένων γονιών, και εμείς επιλέγουμε την απόδραση από τα καυτά ζητήματα..Λυπηρό πράγμα».Πρόσθεσε επίσης πως αν είχαν καταργηθεί οι μιλιταριστικού τύπου παρελάσεις δεν θα είχαμε το θέμα της κλήρωσης για τον σημαιοφόρο, και επισήμανε ότι «κάναμε την αριστεία συνώνυμο της σημαιοφορίας..» Ακούστε την συνέντευξη

Δείτε Επίσης

Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Ιωαννίνων στις 03.04.2024 – ώρα 18.00.

Έχοντας υπόψη της διατάξεις των άρθρων 67 και 65 του Ν. 3852/2010 (Πρόγραμμα Καλλικράτης) όπως ...

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments