Δευτέρα , 20 Σεπτεμβρίου 2021
Επικαιρότητα
Αρχική / Εκπαίδευση / Εξ αποστάσεως τηλε-ταλαιπωρία καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

Εξ αποστάσεως τηλε-ταλαιπωρία καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

Σε ανακοίνωσή αναφορικά με την πλατφόρμα τηλεδιδασκαλίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων αναφέρει τα εξής:

«Λόγω μεγάλου φόρτου το σύστημα τηλε-εκπαίδευσης Webex “κράσαρε”.»

“Λόγω μεγάλου φόρτου το ΠΣΔ “κράσαρε” με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ταυτοποιήσει όλους τους  χρήστες.”

«Αυτές ήταν συνάδελφοι – συναδέλφισσες οι χθεσινές, οι σημερινές και ενδεχομένως και οι αυριανές δηλώσεις των στελεχών του ΥΠΑΙΘ.

Η πολυδιαφημιζόμενη πλατφόρμα Webex δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις για την πολυ-υποστηριζόμενη εξ αποστάσεως διδασκαλία – “κράσαρε” – ήταν τα λόγια της Υπουργού και της Υφυπουργού.

Ενδεικτικό της κατάστασης και της έλλειψης προνοητικότητας είναι το γεγονός πως μετά την πλατφόρμα Webex, προβλήματα σύνδεσης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο αντιμετώπισαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί σήμερα το πρωί.

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δυστυχώς δεν είναι έτοιμο να δεχτεί το φόρτο των μαθητών.

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο πρέπεινα ταυτοποιήσει τον κάθε χρήστη ώστε να του επιτραπεί η  είσοδος στην υπηρεσία webex προκειμένου να γίνουν μαθήματα στο webex. Για να γίνει είσοδος στην Τηλεδιάσκεψη Webex πρέπει οι χρήστες να συνδεθούν στην κεντρική υπηρεσία πιστοποίησης (SSO) με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που διαθέτουν στο ΠΣΔ.

Λόγω λοιπόν του μεγάλου φόρτου το ΠΣΔ “κράσαρε” – κατά την ερμηνεία της Υπουργού – με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ταυτοποιήσει όλους τους  χρήστες.

Πολλοί είναι οι συνάδελφοι που προσπαθούν να κάνουν μάθημα από σχολικές μονάδες και δε μπαίνουν με τίποτα.

Δεν θα έπρεπε, τουλάχιστον, να υπήρχε η πρόβλεψη από το Υπουργείο για εναλλακτικές επιλογές;

Δεν θα έπρεπε να καθώς και για απο-φόρτιση του δικτύου, με τη θέσπιση της εκ περιτροπής διδασκαλίας για την τηλεκπαίδευση. Άλλωστε, στο πρώτο κύμα της πανδημίας, υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογές για πλατφόρμες τηλε-διασκέψεων.

Θα μπορούσε, επιπλέον, να αξιοποιηθεί αποτελεσματικότερα το διάστημα 6 μηνών που μεσολάβησε από την επανέναρξη των μαθημάτων τον Μάιο – κάτι που δεν έγινε – ώστε να γίνει βελτίωση/επέκταση των υποδομών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την τηλεκπαίδευση. Θα μπορούσε λοιπόν το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει σε βελτιώσεις.

Θέτουμε λοιπόν τα ερωτήματα:

  • Πότε επιτέλους θα καταρτιστούν προγράμματα έκτακτης ανάγκης;
  • Πότε θα διαμορφωθούν σωστά και σοβαρά συστήματα τηλεκπαίδευσης για ώρα ανάγκης;
  • Θα ζητήσει κανείς συγγνώμη από τις καθηγητές, τα χιλιάδες παιδιά και τους γονείς τις που ταλαιπωρούνται; 
  • Θα μπορέσει να προχωρήσει η ύλη;
  • Θα λειτουργήσει από φέτος η Τράπεζα Θεμάτων παρά τα τραγικά αποτελέσματα τις ολιγωρίας  του υπουργείου Παιδείας στην τηλεκπαίδευση;  Πρότασή μας είναι όχι.
  • Θα γίνει περικοπή της ύλης ή θα πρέπει να βγει όλη η ύλη και με τι συνθήκες;
  • Μπορεί το ΥΠΑΙΘ, με βεβαιότητα να εξασφαλίσει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις;»

Δείτε Επίσης

Ενάντια στο κλείσιμο του Γυμνασίου – Λυκείου Βελλάς η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

Μετά και την ανακοίνωση της Υπουργού Παιδείας, με βάση το νέο Νομοσχέδιο, πως όσα Εκκλησιαστικά ...